  • Data: 2011-03-04 13:13:50
    Temat: Re: czy istnieje takie OC ?
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale spadną też wypłaty.

    Tak, ale wypłaty spadną przy optymistycznym założeniu, że
    wszyscy korzystający ze zniżki spełnią swój obywatelski
    obowiązek i natychmiast po wezwaniu przyniosą w zębach
    należną kasę za swój udział własny ;-). A to założenie
    bardzo, ale to bardzo optymistyczne ;-)))).

    > przoczyłeś drobnostkę: mniej niż 100%

    Nie, wydaje mi się że nie przeoczyłem :-). TU muszą najpierw
    pokryć 100%, a dopiero potem dochodzić od swoich klientów
    zwrot części. Co w praktyce oznacza konieczność utworzenia
    rezerwy. Ale może ja nie mam racji, coś źle liczę albo
    czynię dziwne założenia. Nie wiem. W każdym razie moje
    zdanie nt takich opcji OC pozostaje bez zmian, czyli jestem
    przeciwny ;-)))

    Pozdrawiam
    RJ