    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: czy gdyby usenet pad?
    Date: Tue, 17 Apr 2012 21:13:26 +0200

    W dniu 17.04.2012 20:25, Ignacy pisze:
    > B??dnie si? wyrazi?em. Osoby te nie maj? jeszcze na szcz?cie statusu
    > "dodanych" ale mam mas? "os?b kt?re mog? zna?", nie mo?na si? ich pozby?,

    Po pierwsze primo: napraw polskie znaki, bo siejesz. Opis masz tu:
    http://www.grzegorz.net/oe/config.php Co prawda nadal będziesz psuł
    polskie znaki w tematach, ale przynajmniej treść będzie OK. Możesz też
    skorzystać z thunderbird.pl, z wyglądu i działania podobny do OE, a nie
    psuje ani treści ani tematów.

    Po drugie primo: U mnie jakoś nachalnie się nie pojawiają. Są czasami
    wśród reklam, których też nie idzie się pozbyć, więc nawet w tamten
    rejon nie patrzę.

    Chyba nie rozumiem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek