  • Data: 2012-04-17 20:25:21
    Temat: Re: czy gdyby usenet pad?
    Od: "Ignacy" <n...@s...ignacy> szukaj wiadomości tego autora

    news:jmka1n$rpr$1@inews.gazeta.pl...
    > Proponuje czasami, ale żeby sam dodał? U mnie tacy pojawiają się z boku i
    > sami się nie dodają.

    Błędnie się wyraziłem. Osoby te nie mają jeszcze na szczęście statusu
    "dodanych" ale mam masę "osób które mogę znać", nie można się ich pozbyć,
    jest tylko "dodaj znajomego", gdybym któregoś dodał to by mi dodał do listy
    tych których mogę znać chyba wszystkich jego znajomych. Osoba którą
    nieopatrznie dodałem sprawiła że teraz mam nie tylko z boku listę "Osoby,
    które możesz znać" ale na całym ekranie "Dodaj ludzi, których znasz" na
    Ulubione\Witamy.