  • Data: 2010-08-09 08:42:24
    Temat: Re: czy Laguną II można szybko jeździć?
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PaweL" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i3o7dd$2f2$1@usenet.news.interia.pl...

    > Teraz jeżdżę Almerą 1.8 z amortyzatorami KYB UltraSR. I dobrymi oponami.
    > Przyczepność jak dla mnie super. Na ciasnych zakrętach ograniczeniem
    > prędkości jest z reguły brak widoczności końca zakrętu, zapas
    > przyczepności jest duży.
    > Do Laguny takich amorów KYB nie produkuje :( Szukam jeszcze u innych
    > producentów.
    > Po wakacjach zacząłem myśleć o trochę większym i cichszym aucie. Mam czas
    > na zmianę do następnego dalszego urlopowego wyjazdu w przyszłym roku :)

    Musisz ostro jeździć a i Twoi pasażerowie musza to lubić. Ja jak jechałem np
    civiciem VII teraz avensis 2 wszystko na seryjnym zawieszeniu na granicy
    przyczepności to zwykle po paru minutach takiej jazdy każdy mówił że już mu
    starczy. Teraz wolę nawet coś miększego bo warunków na jazdę na max jest
    mało za to moje plomby lepiej znoszą miększe zawieszenie. Podsumowyjąc:
    Dziwie się że seria Ci nie wystarcza bo jak dla mnie trudno nie zapanować
    współczesnym autem na drogach publicznych jesli masz dobre opony i sprawne
    amorki. Co innego na torach - wtedy wszystko jest za miękkie.