  • Data: 2010-08-09 09:37:21
    Temat: Re: czy Laguną II można szybko jeździć?
    Od: "PaweL" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Musisz ostro jeździć a i Twoi pasażerowie musza to lubić...

    Ostro, jak ostro. Z reguły na prostej mnie wyprzedzają, a gdy zaczyna się
    kręta droga wszyscy zwalniają, a ja zaczynam wyprzedzać ( w miarę
    możliwości). I to lubię. I nie przekraczam znacznie ograniczeń prędkości.
    Twardo wcale nie jest, przysłowiowe plomby nie wypadają. Mam seryjne
    sprężyny, normalny skok kół. Na sztywniejszych amorach nadwozie się nie
    buja, a na dziurach koła nie zdążają w nie wpaść. Powiedział bym że komfort
    się poprawił. Przy powolnej jeździe jest twardziej niż na serii.