  • Data: 2010-08-09 14:03:14
    Temat: Re: czy Laguną II można szybko jeździć?
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po zakrętach czy można tym samochodem szybko jechać?
    > Słyszałem że Laguny II mają miękkie zawieszenie i prowadzenie na krętych
    > drogach pozostawia wiele do życzenia. To prawda?
    > To pytanie do posiadaczy tych samochodów. Czy nawet mocniejsze wersje tych
    > samochodów (2.0dCi) są takie miękkie? Wymiana amortyzatorów na
    > sztywniejsze (jeśli takie są) nie pomoże?
    >
    > Pytam, bo zaświtała mi myśl o zakupie takiego samochodu. Z rocznika ~2006.
    > Ale lubię dynamiczną jazdę na zakrętach. Zawieszenie może być problemem
    > odbierającym radość z jazdy.

    Laguna II na szybkich łukach sprawia wrażenie samochodu ociężałego,
    "klockowatego", trochę takiego jak Polonez, skręcasz kierownicą a masz
    wrażenie, że siły wypychają to auto na zewnątrz, na pewno gorzej się trzyma
    drogi niż np Vectra B,
    takie są moje wrażenia z jazdy 2.0Dci kombi mimo, że ma ESP, ale to auto nie
    jest do takiej jazdy przede wszystkim, ten samochód jest do wygodnej
    spokojnej jazdy, komfort w nim jest świetny, miękkie zawieszenie, wyciszenie
    wnętrza,
    powiem tak, jestem zmęczony niemieckimi twardymi zawieszeniami na naszych
    drogach więc ja nic innego bym nie wybrał, no chyba że C5 z hydro
    zawieszeniem :-)
    do dynamicznej jazdy po zakrętach to raczej BMW się nadaje, Accord albo coś
    w tym stylu, wiadomo że Laguna II będzie najmłodsza w danej cenie,

    brat