  • Data: 2010-08-10 11:30:37
    Temat: Re: czy Laguną II można szybko jeździć?
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> wrote in message
    news:i3r581$760$1@news.dialog.net.pl...
    > W dniu 2010-08-10 11:05, kamil pisze:

    > Tyle, że mówimy o szybkiej jeździe po zakrętach. Opony, zawieszenie na
    > naszych drogach. To raz.
    > Dwa - znów zapominasz, że siedzisz w UK i żyjesz tamtejszymi realiami.
    > U nas dalej jest powiedzenie: nic do Subaru za 100-wkę i coś za tysiąca.
    > Ludzi, którzy ogarniają te wózki jest mało.
    > M.in. to mnie wyleczyło z zakupu kilkuletniej (w tej chwili już
    > kilkunasto) Imprezy nawet z wolnossącym silnikiem.

    Masz oczywiscie racje - opony czy klocki znikaja znacznie szybciej. Moze moj
    blad, ze porownuje do innych samochodow kupowanych z mysla "ma dawac frajde
    z jazdy", a ludzie szukajacy uturbionego Subaru (czy innego mocnego auta)
    zazwyczaj mieli wczesniej inne szybkie samochody, inaczej kupiliby paska w
    dizlu. Nie zauwazylem jakiejs ogromnej roznicy w eksploatacji WRXa a
    powiedzmy Prelude czy MX-6 KLZE. Jest kilka rzeczy, ktorych nie robi sie w
    innych autach (olej w skrzyni i dyferencjale np), ale to robi sie raz na 2-3
    lata przy przecietnej eksploatacji.

    W wiekszych miastach w Polsce serwis jest dosc latwo dostepny, a podstawowe
    rzeczy jak hamulce czy wydech wymieni kazdy warsztat, bo to nie filozofia.
    Jednak podstawa to pewny samochod. Zle traktowana skrzynia padnie w dwa dni
    chocby, a to juz zbedne koszty.

    Pozdrawiam
    Kamil