  • Data: 2010-08-09 00:18:57
    Temat: Re: czy Laguną II można szybko jeździć?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-08-08 23:54, Grzegorz Prędki wrote:
    > Nie ma to jak odpowiedz na temat...

    Zgadza się że nie na temat, co zostało wyraźnie zaznaczone w *pierwszym*
    zdaniu. A nie bez powodu się odezwalem - panuje dziwna opinia [1] że
    laguny ii rozpadają się przy prędkościach >160 na prostej drodze, a na
    zakretach to "Panie, pewna śmierć". Sam sportowo nie katuje swojej więc
    mogę tylko choć troszeczkę pomóc. Kilkukrotnie miałem ostra sytuację
    gdzie zadziałał esp przy sporej prędkosci więc moge tylko powiedzieć że
    dupa nie ucieka i drogi się trzyma, choć buja ostro i chyba to nie jest
    to czego oczekuje po autku sportowym, na pewno była kolosalna różnica z
    Astrą po tuningu sprężyn. To samochodzik raczej rodzinny, gdzie to do
    jazdy sportowej kiedy przy 160km/h miła pani ostrzega przed zbyt niskim
    ciśnieniem w oponach ...

    Ponadto nie wiem czy akurat *ten* diesel nadaje sie do zabawy sportowej
    ze względu na dużą turbodziure, w nowszym 2.0 wcale nie mniejszą (przy
    czym to obserwacja własna).

    [1] paru mechaników, sprzedawcy w komisach i inni "eksperci".