    From: Marek Borowski <m...@b...com.nospam>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: czemu: jeden system + ró?ne kompilatory = problem?
    Date: Thu, 05 Jan 2012 09:45:38 +0100

    On 04-01-2012 11:08, Stachu 'Dozzie' K. wrote:

    > To co napotkałeś, to zwykły błąd maintainera. Albo skutek używania
    > nieoficjalnego repozytorium bez skoordynowanego zarządzania
    > przyjmowanymi pakietami. Albo skutek używania zestawu nieskoordynowanych
    > ze sobą nieoficjalnych repozytoriów. To się naprawia w inny sposób,
    > a nie ładując zależności do wnętrza pakietu.

    Troche p* glupoty. Nie kazdy program jest open source, nie kazdy jest
    kompatebilny z nowsza wersja biblioteki. Posiadanie kilku wersji tej
    samiej biblioteki jest po prostu wymuszane tak czy siak. Dyski jak na
    potrzeby binariow sa generalnie tanie, wrzucenie wszystkich biblotek do
    katalogu z applikacja (wlasnie w punktu widzenia admina) zalatwia
    problem niezgodnosci pomiedzy biliotekami.

    Pozdr

    Marek