  • 21. Data: 2011-08-13 18:31:36
    Temat: Re: cymesik... Fujifilm FinePix X100
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-08-12 22:26, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Malobrazkowcami filmowymi skonczylem pracowac po odejsciu z
    > wydawnictwa prasowego, przeszlo 30 lat temu.
    > Od tamtej pory, sredni foramat byl moim najmniejszym formatem.
    > Do zawodu uzywalem Rollei serii 6000, Mamiya RB i RZ oraz Hassi.
    > Jako tak zwanej przez was malpki, uzywalem Fuji 645, we wszystkich
    > wersjach jakie byly produkowane.
    > Mam 6 sztuk do dzisiaj.

    Jedyne, co masz, to wyobraźnię :)

    --
    pozdrawia Adam
    /smak jak znak wznak, rewerencja idiosynkrazji, predylekcja awersji/

  • 22. Data: 2011-08-13 18:34:15
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-08-12 19:53, Marek Dyjor pisze:
    > Jak go widzę to chciałbym go brać w łapki... :)
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=13328&p=2

    Nie ma zuma, nie ma zabawy :)

    --
    pozdrawia Adam
    /oddychając uszlachetniam powietrze/

  • 23. Data: 2011-08-15 09:48:48
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    > Nie ma zuma, nie ma zabawy :)

    Przed wszytskim ma tylko jedno niewymienialna szkło.
    Aparat mi się podoba, ale za taką cenę go nie kupię.
    Gdyby obiektywy dąło się wymieniać to bym się zastanawiał.

  • 24. Data: 2011-08-15 14:32:54
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 15 Sie, 11:48, "m0w" <c...@g...pl> wrote:
    > Przed wszytskim ma tylko jedno niewymienialna szkło.
    > Aparat mi się podoba, ale za taką cenę go nie kupię.
    > Gdyby obiektywy dąło się wymieniać to bym się zastanawiał.

    Mogli przynajmniej gwint zrobic 42 lub 39mm.
    Dlatego miedyz innymi wolam ciagle ze za drogi.
    Pozdrawiam StaM

  • 25. Data: 2011-08-15 16:28:56
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 13 Aug 2011 09:12:48 +0200, Piotr Sz. napisał(a):

    > To jednak nadal tylko dosyc podla syfra. "Egzotyka" (co dla niektorych), bo
    > z dalmierzem.

    Wydaje mi się że bez dalmierza - tylko tak wygląda dla zmyłki. Całe
    szczęście zresztą, bo dalmierze w aparatach to akurat kiepski wynalazek.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 26. Data: 2011-08-15 17:32:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-08-13 09:12, Piotr Sz. pisze:
    > To jednak nadal tylko dosyc podla syfra.

    Syfra podła, syfra be.
    Ta piosenka jest już niemodna.

    --
    pozdrawia Adam
    /najciekawsze zdjęcia to zdjęcia aparatów/

  • 27. Data: 2011-08-15 18:10:08
    Od: "Piotr Sz." <n...@s...pl>

    > Syfra podła, syfra be.
    > Ta piosenka jest już niemodna.

    Nie badzmy snobami.
    Mnie sie dalej bardzo podoba :-)

    Piotr Sz.
    www.szkut.com

  • 28. Data: 2011-08-15 18:13:55
    Od: "Piotr Sz." <n...@s...pl>

    > Wydaje mi się że bez dalmierza - tylko tak wygląda dla zmyłki. Całe
    > szczęście zresztą, bo dalmierze w aparatach to akurat kiepski wynalazek.

    Hm... uzywalem z Mamiya7 i nie mialem jakos powodow do narzekan.
    Coz Cie tak zrazilo?

    Piotr Sz.
    www.szkut.com

  • 29. Data: 2011-08-15 20:06:53
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1vw25cep412h0$.it1elfgi0tbc.dlg@40tude.net>,
    "Piotr Sz." <n...@s...pl> wrote:

    > Nie badzmy snobami.
    > Mnie sie dalej bardzo podoba :-)

    Ale to jest wlasnie snobizm.
    Kupowanie czegos, co na pierwszy rzut oka wyglada lepiej niz jest w
    rzeczywistosci.
    I to za taka cene...
    TA

  • 30. Data: 2011-08-15 20:14:31
    Od: "Piotr Sz." <n...@s...pl>

    > Ale to jest wlasnie snobizm.
    > Kupowanie czegos, co na pierwszy rzut oka wyglada lepiej niz jest w
    > rzeczywistosci.
    > I to za taka cene...

    Ale ja nie o tym.
    Ja o "niemodnej piosence". :-)