  • 1. Data: 2011-08-09 17:44:30
    Temat: Sony DSC-HX5 czy warto dopłacić do HX7?
    Od: "t.oporny" <d...@g...com>

    W tym tygodniu muszę pilnie kupić aparat kompaktowy. Planowałem zakup
    aparatu Sony DSC-HX5 (ceny od 740pln), ale w kilku sklepach
    powiedziano mi, że zdecydowanie lepiej kupić jego następcę, tegoroczny
    model HX7, który ma większą rozdzielczość i kilka innych nowych
    funkcji (ceny HX7 od 930pln). Jednak w jednym sklepie sprzedawca
    zwrócił uwagę, że te 16M pixeli to nie ma znaczenia i nie warto
    przepłacać.
    Teraz nie wiem, czy jedni namawiają na nowy produkt, czy drugi wypycha
    zalegający na magazynie model.. ;/
    Czy Waszym zdaniem opłaca się dopłacać te 200pln dla rozdzielczości i
    tych kilku funkcji?
    W porównaniu na stornach Sony widzę m.in. lepsza panorama, rozmywanie
    tła, więcej progr. tematycznych
    http://www.sony.pl/comparison/dsch70l.cee8/dschx7vb.
    cee8/dschx5vb.cee8

    PS.
    A co sądzicie o H70, który jest na zupełnie innym przetworniku?
    --
    pozdrawiam
    t.oporny

  • 2. Data: 2011-08-09 18:59:42
    Temat: Re: Sony DSC-HX5 czy warto dopłacić do HX7?
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl>

    "t.oporny" napisał:
    W porównaniu na stornach Sony widzę m.in. lepsza panorama, rozmywanie
    tła, więcej progr. tematycznych
    http://www.sony.pl/comparison/dsch70l.cee8/dschx7vb.
    cee8/dschx5vb.cee8

    Wg dpreview
    http://www.dpreview.com/products/compare/side-by-sid
    e?products=sony_dschx5&products=sony_dschx7v
    jedna z największych różnic dotyczy wyświetlacza. W nowszym ma znacznie
    większą rozdzielczość (pewnikiem kosztem żywotności akumulatora).

  • 3. Data: 2011-08-11 10:13:21
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-08-09 19:44, t.oporny pisze:
> [...]
    cee8/dschx5vb.cee8

    > PS.
    > A co sądzicie o H70, który jest na zupełnie innym przetworniku?

    w skrócie - bierz hx7