  • Data: 2011-08-16 08:12:58
    Temat: Re: cymesik... Fujifilm FinePix X100
    Od: "Piotr Sz." <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Naprawdę, jeśli nie ma się talentu do softu, to nie grzech. Mam wielki
    > szacunek do ludzi, którzy siedzą w gumie i utrwalaczach, a nie wiedzą, co
    > to acr. Ale gdy zaczynają te swoje pieprzenia o ''syfrach'' i jak to
    > wszystko do dupy, co z syfry, bo raz widzieli w okienku 640x480 i poznali
    > od razu - to sorry - wyłazi słoma i dres.

    Nie wiem czy to do mnie pijesz, ale jesli tak, to raczej nie trafiles.
    Mam stycznosc z komputerami od bardzo dawna a od 16 lat moja firma zajmuje
    ich sie sprzedaza i serwisowaniem. Piszemy tez oprogramowanie - nie tylko
    uywamy. Przy komputerze niestety spedzam polowe swojego zycia, za co place
    zwyrodnieniem odcinka kregoslupa szyjnego. :-)

    Normalny monitor do pracy to 24" a obecna syfra to EOS 5D MkII z dobrymi
    szklami i raczej uzywany ze statywu. To ktorystam kolejny syfrowy sprzet w
    moim posiadaniu, wiec nie pierdziel Jasko farmazonow o jakiejs slomie i
    desie (nie wiem jaki to mialo by miec wogole zwiazek) bo ja oczy mam. Widze
    to odmozdzenie photoshopowych "magikow" probujacych nieudolnie nadrobic
    myszka to, czego nie potrafia w prosty sposob osiagnac np umiejetnym
    zastosowaniem filtrow. A juz porazajace jest to, ze staraja sie swoja swoja
    filozofie "sprzedac" innym. :-)

    Piotr Sz.
    www.szkut.com