  • Data: 2011-08-16 15:24:47
    Temat: Re: cymesik... Fujifilm FinePix X100
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-16 12:26, Piotr Sz. pisze:

    > Oj nikim nie gardzi, tylko osmiela sie miec inne zdanie niz Ty i je
    > stanowczo zaprezentowac.

    Że jestem bezmózgowym syfiaczem? Naucz się, co to znaczy ''inne zdanie''.

    > Hehe... nie sadzilem, ze tak to splycisz, ale czekalem kiedy skoncza sie
    > argumenty i zaczna "osobiste wycieczki". :-)

    Ale masz pretensje do idealizacji fotografii, a tam podstawowe błędy.

    > Na pocieszenie powiem, ze powinienes mocno zastanowic sie nad uzywaniem
    > suwaka z nasyceniem kolorow w PSie.

    Ojej, naprawdę? :)
    Trzy zdania do zapamiętania:
    1) Zdjęcia, które mam na stronie nie stanowią o prawie obowiązującym.
    2) Zdjęcia są moją prywatną wizją i mogą być nawet różowe i do góry nogami.
    3) Nikomu nie mówię, że nie ma mózgu, bo robi inaczej.

    A teraz po prostu przeproś wszystkich za swe nietrafione epitety albo
    witamy wśród takich panów jak XXZZ czy Zygmunt D.

    PS. Nie mam na stronie zdjęć, które mi się nie podobają. To chyba oczywiste.

    --
    pozdrawia Adam
    /czasem strach przed włączeniem światła jest większy niż strach przed Buką/