  • Data: 2010-02-19 14:57:51
    Temat: Re: curling i elektronika
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Feb 2010 15:28:09 +0100, Mirek wrote:

    >Kiedyś jak chodziłem do podstawówki to próbowałem i raz wyszło.
    >http://pl.wikipedia.org/wiki/Efekt_Mpemby
    >
    >Ciekawe jest, że piszą tu, że niejednoznaczne wyjaśnienie, a przecież
    >większość opisanych czynników da się w doświadczeniu wyeliminować.
    >Pwenie wpływ mają wszystkie, ale któryś jest decydujący.

    Zeby zaczac eliminowac trzeba najpierw efekt umiec wyprodukowac,
    przynajmniej w sposob dosc powtarzalny.
    Moze pomyliles szklanki :-)

    Podobnie nigdy mi sie nie udalo zrobic takiego efektu:
    http://www.youtube.com/watch?v=aRwlrFimnZk
    http://www.youtube.com/watch?v=lA1OHyzReuY

    Moze to zludzenie optyczne - woda leci, paruje, a wyglada jak snieg ?

    Mnie raczej wychodzilo tak
    http://www.youtube.com/watch?v=-ge8iyNPKPE

    J.