  • Data: 2010-02-19 21:43:09
    Temat: Re: curling i elektronika
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > legenda mowi ze jak sie chlusnie wrzatkiem na mrozie, to spadnie w
    > postaci sniegu.

    Nie wiem co mówi legenda, ale legendy rzadko są precyzyjne. Czy całość
    ma się obrócić w śnieg, czy wystarczy, że spadnie go trochę -- trudno
    to ustalić.

    > A mnie sie wydaje ze jak sie chlusnie goraca woda, to prawie tak samo
    > jakby zimna chlusnac. Bedzie tylo troche pary.

    Jak chlustałem kilka tygodni temu przy -25°C, to trochę wody w postaci
    ciała stałego spadło. Spadało przez dobrych kilka sekund. Podejrzewam,
    że przy -50°C wygląda to bardziej efektownie.

    --
    Jarek