  • Data: 2010-02-19 17:55:19
    Temat: Re: curling i elektronika
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Byc moze.
    > Choc w sumie interesujace byloby tylko jedno - czy woda musi byc
    > goraca ? Zimna woda powinna zamarzac jeszcze chetniej.

    Zamarzać -- tak. Parować -- nie. W tej zabawie chodzi właśnie o to,
    żeby wodę rozbić na jak najmniejsze cząstki, które w otoczeniu
    mrożnego powietrza skrystalizują. Odparowanie, to jedna z metod,
    skuteczna w warunkach syberyjskich. W inny sposób robią to armatki
    śniegowe, skuteczne równiez w łagodniejszym klimacie.

    --
    Jarek