-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!no
t-for-mail
From: Maciej Browarczyk <m...@N...org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: cr-v kontra tuscon
Date: Mon, 15 Nov 2010 13:49:39 +0100
Organization: ATMAN
Lines: 44
Message-ID: <ibra9i$qmc$1@node1.news.atman.pl>
References: <ibp7m3$8h3$1@news.onet.pl> <0...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089074243036.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1289825394 27340 89.74.243.36 (15 Nov 2010 12:49:54 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Nov 2010 12:49:54 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.15) Gecko/20101027
Thunderbird/3.0.10
In-Reply-To: <0...@n...onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2325771
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-11-15 10:16, n...@o...pl pisze:
[cut]
Masz bardzo subiektywne zdanie ;)
Silnik - mulowaty, glosny, trzeba wysoko krecic - nie mam nic do
wysokiego krecenia w hot-hatchach czy innych
pseudo-sportowych/sportowych samochodach ale w takim samochodzie albo
ladujemy silnik benzynowy z duzym momentem dostepnym jak najnizej albo
po prostu diesla (i moim zdaniem 2.0 i-CDTI jest lepszym wyjsciem w tej
budzie). Dynamika jak dla mnie tragiczna, w trasie balbym sie wyprzedzac
kogokolwiek kto jedzie wiecej niz 120km/h.
Wnetrze - dla mnie troche plastikowe aczkolwiek nie skrzypi. Slabe
wyciszenie (albo moze jest dobre tylko silnik tak glosny), z przodu
miejsca bardzo malo (ja przy 183cm wzrostu musze jezdzic z kolanami "w
zebach"), w moim samochodzie, porownywalnym wielkosciowo jest duuuzo
lepiej), z tylu za to jezdzi mi sie duzo lepiej niz z przodu, aczkolwiek
z tym "jak w limuzynie" to musiales pewnie jechac limuzyna marki VW
Passat albo cos w ten desen ;) Fotele jak dla mnie bardzo krotkie.
Hamulce - seryjne klocki powinny wyleciec od razu po kupnie, polecam
Ferodo Premier na przod i tyl, duzo lepiej hamuje, aczkolwiek nadal nie
ma rewelacji jak na ta mase i tarcze z przodu i tylu ~300mm. U mnie przy
320/288mm jest znacznie lepiej.
Zawieszenie - sztywne aczkolwiek bardzo wytrzymale, dla mnie bardzo
fajne, kompromis miedzy gleba a tapczanem.
Spalanie - Trojmiasto, korki, bez oszczedzania lato 12l, zima 13-14l.
Ogolnie Kolega wyzej CR-V porownuje do Navary itp. "Kolego, nie idzcie
ta droga". To nie ten sam segment, CR-V to RAV4, Tucson i tym podobne. W
takich samochodach telepania nie uswiadczysz, bo to nie pickup do
wozenia pustakow (Navara, L200) tylko samochod osobowy.
Podsumowujac, ja bym wybral diesla, bo w takim samochodzie to albo
sensowna benzyna (a nie silnik _prawie_ jak rodem z CTR) albo wlasnie
diesel. Hamulce do poprawki/wymiany na wieksze. Wnetrze w wersji
Executive jest do przezycia. Bardzo duzy plus za wyjatkowo mala usterkowosc.
--
Pozdrawiam,
Maciek
Następne wpisy z tego wątku
- 15.11.10 13:51 kamil
- 15.11.10 13:59 Maciej Browarczyk
- 15.11.10 14:06 kamil
- 15.11.10 14:08 RoMan Mandziejewicz
- 15.11.10 14:10 kamil
- 15.11.10 14:14 RoMan Mandziejewicz
- 15.11.10 14:17 kamil
- 15.11.10 14:17 Maciej Browarczyk
- 15.11.10 14:21 kamil
- 15.11.10 15:02 RoMan Mandziejewicz
- 15.11.10 15:05 Hinek
- 15.11.10 15:11 kamil
- 15.11.10 15:23 RoMan Mandziejewicz
- 15.11.10 15:24 RoMan Mandziejewicz
- 15.11.10 15:33 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Stardax.eu
- Normalny, wolny, biały człowiek
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
Najnowsze wątki
- 2024-09-14 Canon 550D
- 2024-09-14 Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- 2024-09-14 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-09-14 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-09-14 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-14 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 k.o.mendant
- 2024-09-12 Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- 2024-09-13 dodanie karty graf zawiesza komp
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-09-13 Białystok => Frontend Developer (Angular area) <=