eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodycr-v kontra tusconRe: cr-v kontra tuscon
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!no
    t-for-mail
    From: Maciej Browarczyk <m...@N...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: cr-v kontra tuscon
    Date: Mon, 15 Nov 2010 13:49:39 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 44
    Message-ID: <ibra9i$qmc$1@node1.news.atman.pl>
    References: <ibp7m3$8h3$1@news.onet.pl> <0...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089074243036.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1289825394 27340 89.74.243.36 (15 Nov 2010 12:49:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Nov 2010 12:49:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.15) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.0.10
    In-Reply-To: <0...@n...onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2325771
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-11-15 10:16, n...@o...pl pisze:

    [cut]

    Masz bardzo subiektywne zdanie ;)

    Silnik - mulowaty, glosny, trzeba wysoko krecic - nie mam nic do
    wysokiego krecenia w hot-hatchach czy innych
    pseudo-sportowych/sportowych samochodach ale w takim samochodzie albo
    ladujemy silnik benzynowy z duzym momentem dostepnym jak najnizej albo
    po prostu diesla (i moim zdaniem 2.0 i-CDTI jest lepszym wyjsciem w tej
    budzie). Dynamika jak dla mnie tragiczna, w trasie balbym sie wyprzedzac
    kogokolwiek kto jedzie wiecej niz 120km/h.

    Wnetrze - dla mnie troche plastikowe aczkolwiek nie skrzypi. Slabe
    wyciszenie (albo moze jest dobre tylko silnik tak glosny), z przodu
    miejsca bardzo malo (ja przy 183cm wzrostu musze jezdzic z kolanami "w
    zebach"), w moim samochodzie, porownywalnym wielkosciowo jest duuuzo
    lepiej), z tylu za to jezdzi mi sie duzo lepiej niz z przodu, aczkolwiek
    z tym "jak w limuzynie" to musiales pewnie jechac limuzyna marki VW
    Passat albo cos w ten desen ;) Fotele jak dla mnie bardzo krotkie.

    Hamulce - seryjne klocki powinny wyleciec od razu po kupnie, polecam
    Ferodo Premier na przod i tyl, duzo lepiej hamuje, aczkolwiek nadal nie
    ma rewelacji jak na ta mase i tarcze z przodu i tylu ~300mm. U mnie przy
    320/288mm jest znacznie lepiej.

    Zawieszenie - sztywne aczkolwiek bardzo wytrzymale, dla mnie bardzo
    fajne, kompromis miedzy gleba a tapczanem.

    Spalanie - Trojmiasto, korki, bez oszczedzania lato 12l, zima 13-14l.

    Ogolnie Kolega wyzej CR-V porownuje do Navary itp. "Kolego, nie idzcie
    ta droga". To nie ten sam segment, CR-V to RAV4, Tucson i tym podobne. W
    takich samochodach telepania nie uswiadczysz, bo to nie pickup do
    wozenia pustakow (Navara, L200) tylko samochod osobowy.
    Podsumowujac, ja bym wybral diesla, bo w takim samochodzie to albo
    sensowna benzyna (a nie silnik _prawie_ jak rodem z CTR) albo wlasnie
    diesel. Hamulce do poprawki/wymiany na wieksze. Wnetrze w wersji
    Executive jest do przezycia. Bardzo duzy plus za wyjatkowo mala usterkowosc.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: