eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaco zamiast "polskiego samochodu elektrycznego"Re: co zamiast "polskiego samochodu elektrycznego"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    References: <d...@g...com>
    <oajd8r$hhv$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <8...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <9...@g...com>
    <oar5uv$dbk$1@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <58d12a68$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    In-Reply-To: <0...@g...com>
    Subject: Re: co zamiast "polskiego samochodu elektrycznego"
    Date: Tue, 21 Mar 2017 15:16:43 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 40
    Message-ID: <58d135cd$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.125.82
    X-Trace: 1490105806 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 640 83.30.125.82:52758
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:38100
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:0add4b52-fcfa-4aaf-9872-6ae85646af38@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 21 marca 2017 22:28:09 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
    >> >> > Zresztą
    >> >> > matematykę tak samo możnaby wykładać okresami historycznymi,
    >> >> > bo
    >> >> > tak się rozwijała.
    > [...]
    >> >Masz rację. Cofam matematykę. Powinienem był napisać fizykę.
    >> Fizyki to sie nawet troche tak uczy.
    >> A potem dzieciaki na fizyce ucza sie modelu Bohra, a na chemii
    >> wkuwaja
    >> konfiguracje orbitali na pamiec :-)

    >No więc ja uważam że ten model Bohra albo te orbitale miałyby dla
    >ucznia dużo więcej sensu, gdyby miały jakieś powiązanie z czymś
    >bardziej namacalnym.

    Model Bohra ma duze powiazanie z czyms namacalnym i poprzednio zdobyta
    wiedza.
    I dlatego jest uczony.

    Na chemii juz widac doszli do tego, ze nie mozemy dzieci nieprawdy
    uczyc.

    >A kto, a po co, a w jakich okolicznościach, a kto potem jaką książkę
    >napisał, albo film zrobił.
    >Amerykanie więcej się dowiedzieli o Związku Radzieckim z Dr.
    >Strangelova niż ze szkół.

    Szkola amerykanska to zdaje sie osobny temat. Niekoniecznie wart
    nasladowania.

    Ale o ile pamietam, to jak najbardziej sie mowilo kto, po co i w
    jakich okolicznosciach ksiazke napisal.

    Film nie, film nie jest na lekcje polskiego. Tam uznaja tylko teatr.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: