-
Data: 2017-03-20 22:27:27
Temat: Re: co zamiast "polskiego samochodu elektrycznego"
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Pan Konrad Anikiel napisał:
>>> W rządzie Jaruzelskiego Wojciecha ministrem był niejaki Faron Bolesław.
>>> Ten to dopiero nas wszystkich nauczył! Owszem, mi zaszkodziło.
>>> Całej Polsce zaszkodziło. Zaszkodziło tak, że jak dziś tamto faronowe
>>> pokolenie posyła swoje dzieci do szkoły, to nikt nie widzi jawnej kpiny
>>> w tym co mówi Zalewska. Te brednie padają na bardzo podatny grunt, nikt
>>> nie widzi problemu w programie nauczania. Większości Polaków likwidacja
>>> gimnazjów wydaje się być jedynym problemem dzisiaj. Cóż tu się dziwić,
>>> na Mickiewiczu uczeni, przecież to nie szkodzi...
>>
>> Jeśli jako "Pokolenie Jaruzela" czujecie się poszkodowani, gorsi,
>> głupsi, czy coś, to bardzo mi przykro.
>
> Brawo, co za strzał!
Trafny. Pokazuje do czego prowadzi licytacja na ministrów. Ja nie
twierdzę, by "mój" Kuberski Jerzy był gorszy od waszego Farona
Bolesława. Nie przypisuje sobie martyrologicznej karty związanej
z należeniem do "kuberskiego pokolenia". Faron mi się w ogóle nie
utrwalił w pamięci, widać nie wyróżnał się. Teraz się dowiedziałem,
że go niedawno zastrzelili. Czyjaś zemsta po latach za Mickiewicza?
>> To był podły czas, mogę to potwierdzić. Ci co go przeżyli,
>> za personifikację całego zła biorą najczęściej samego Jaruzelskiego,
>> choć niektóry bardziej dał się we znaki jakiś minister, czy lokalny
>> kacyk -- i jego później wspominają jako głównego krzywdziciela.
>> Ja mam jeszcze inny pogląd, ale nie czas teraz ani miejsce, by go
>> rozwijać.
>
> Uspokój się jednak. Jaruzelski nic mnie nie obchodzi. Żal mam nie
> do niego, a do Polski. Tej która stała i dzielnie rzucała, ale tak
> naprawdę to nie wiedziała czego chce. Do dzisiaj nie wie. Popatrz
> na to co sam piszesz: A czy więcej godzin tego, a czy siamtego.
> Kompletnie nikt nie widzi że w szkole program nauczania napisany
> jest bez składu, niedorzecznie podzielony na przedmioty.
Ależ naprawdę widzi bardzo wielu! Jaruzelski mnie tyle obchodzi, że
mi nadpsuł (bo nie zepsuł przecież!) dziesięć lat z życia. Ale może
nie miał innego wyjścia. Tak jak inne komuchy. Niech im ziemia lekką
będzie.
W całej syfiastości komuny, szkoły odznaczały się pozytywnie. Co było
zresztą doceniane -- porównanie nawet z "lepszymi" krajami wypadło
dobrze. To rzecz jasna nie zasługa czerwonych -- zdecydowali się nie
psuć zastanego, tylko rozszerzać i upowszechniać.
> Jak to jest że w Polsce nikt nie potrafi wymyślić spójnego programu
> nauczania?
Tak samo jak w innych krajach. Szkoły nie są rzeczą piękna i wspaniałą,
ale ponieważ nikt niczego innego w zastępstwie nie wymyślił, więc na
całym świecie się tak męczą. Polska do tej pory jakoś szczególnie się
nie wyróżniała. A teraz ma po prostu wyjątkowo durną minister. Zdarza
się, ale to przejdzie. Zresztą wyjątkowo durnych ministrów mamy teraz
więcej, na czele niemal każdego resortu.
> Jedno pokolenie tak uczy następne jak samo się nauczyło od poprzedniego
> i tak to się toczy.
To też nic nadzwyczajnego w skali światowej. Drobne zmiany ewolucyjne
na ogół wystarczają, by system działał. Myśmy mieli jedną grubą reformę
za Buzka. Wszyscy, łącznie z realizatorami, zdawali sobie sprawę ze złych
stron tej operacji. Ale uznano, że warto, bo pozytywów więcej. Jakiś cel
w tym był. Teraz deformatorzy oświaty celu nie mają -- i to jest straszne,
a nie Mickiewicze jakieś.
>> Aż tu nagle się okazuje, że winnym klątwy wiszącej nad całum krajem
>> i przechodzącej z pokolenia na pokolenie jest Mickiewicz Adam!
>
> No weźże Ty ostygnij wreszcie z tym Mickiewiczem.
Dlaczego?! Ktoś chlapnął tym głupim argumentem, to się go czepiłem.
Jeśli się czepiać przestanę, to argument od tego mądrzejszy się nie
stanie. Ale dalej będzie powtarzany.
> Nie chodzi o niego, tylko o sposób budowania programu. Nauczcie
> się wiersza na pamięć, a po co on go w ogóle napisał, to się nie
> interesujcie.
Przecież to nieprawda. Uczyli mnie po co go napisał. Na pamięć nie
kazali. Gdyby "ograniczyć Mickiewicza", to by tylko wierszyki na
pamięć się dało.
--
Jarek
Następne wpisy z tego wątku
- 20.03.17 22:30 Jarosław Sokołowski
- 20.03.17 22:31 Jarosław Sokołowski
- 20.03.17 22:36 Jarosław Sokołowski
- 20.03.17 23:45 Sebastian Biały
- 21.03.17 01:22 Jarosław Sokołowski
- 21.03.17 05:49 Konrad Anikiel
- 21.03.17 06:01 Konrad Anikiel
- 21.03.17 11:38 J.F.
- 21.03.17 11:50 Jarosław Sokołowski
- 21.03.17 11:51 Jarosław Sokołowski
- 21.03.17 12:57 Jarosław Sokołowski
- 21.03.17 13:17 Konrad Anikiel
- 21.03.17 13:22 bartekltg
- 21.03.17 13:30 Konrad Anikiel
- 21.03.17 13:44 Jarosław Sokołowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ster w trolejbusie.
- DeepSeek nie lubi gadać o polityce
- pokolenie Z
- huta ruszyla
- piece wodorowe
- Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- most kilometrowy
- kladka Zagorze
- zapora Zagorze
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-10 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-10 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-10 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-02-10 Karząca ręka samorządu adwokackiego wygrała w NSA - wieszanie (portretów) ue-posłów ze "współczesnej Targowicy" (2017)