    From: "Franc " <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [co wybrać] Nowy (używany) samochód rodzinny
    Date: Thu, 13 Oct 2011 16:45:53 +0000 (UTC)

    C4GrandPicasso. No i to drugie jest takim mini-van'ikiem.

    C4 - wąski kompakt z kanapą, C4GP - minivan na podzespołach kompakta z 3
    siedzeniami, może nie są szerokie, ale ułatwiają mocowanie fotelików
    /sadzanie osób. Tak samo jest w 307kombi i 307SW - kanapa to miejsce na 2.5
    osoby, a na 3 indywidualne fotele to jednak 3 osoby wejdą. Zresztą zupełnie
    nie zależy mi na ogromnym autobusie.

    wygodna limuzyna (Vel Satis) albo Eurovan (Phedra, Grand Espace), w
    zależności co się trafi i która opcja (5 czy 6 osób) wygra. Pseudo-van'y (C4
    Grand Picasso czy S-Max) odrzuciłem, bo ani to się nie nadaje do wożenia 6
    osób + bagaż wygodnie ani to duże nie jest, szczególnie w porównaniu do ceny.

    U mnie na pewno wygra opcja 2osoby + 2dzieci na fotelikach, awaryjnie 3osoby
    +2 dzieci na fotelikach + bagaż. Więcej osób _NIE_ przewiduje.

    dorosłych na pokładzie, jest średnio dobrym pomysłem... no ale można i tak.

    A dlaczego jest to średnio dobry pomysł? Przecież można wozić dzieciaka z
    przodu. A na kanapie z tyłu, układ osoba dorosła - fotelik - osoba dorosła
    daje więcej miejsca dla dorosłych niż układ fotelik - 2 dorosłe. Wynika to z
    tego, że fotelik nie dotyka do drzwi, więc 10cm pomiędzy fotelikiem a drzwiami
    jest stracona.

    boczne drzwi otworzyć, przesuwając je do tyłu - i dostęp do środka masz lepszy
    niż w każdym innym zwykłym aucie.

    Bo przez tylną klapę wygodniej się wkłada/wyjmuje duże ciężkie torby do/z
    bagażnika, niż przez boczne drzwi, pomiędzy słabo składanym fotelem a słupkiem
    (tam jest zawsze wąsko) - oto dlaczego chcę otwierać tylną klapę w garażu.

    Nie potrzebuję autobusu, potrzebuję albo małe kombi segmentu D albo bardzo
    duże kombi z segmentu C albo minivana na podzespołach segmentu C - taki
    wystarcza mi całkowicie.

    Pzdrw

    Franc "Rowery Poziome Rule"
    --

    Niczym niewyróżniający się IMK P7 - SWB ASS
    Szary Modus z D4F