  • Data: 2011-10-13 15:04:51
    Temat: Re: [co wybrać] Nowy (używany) samochód rodzinny
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-10-13 12:28, Franc wrote:
    > Na początek - jest różnica między pugiem 307kombi, który ma kanapę a 307SW
    > (czyli ta sama buda, tylko ze szklanym dachem), który ma 3 niezależne
    > siedzenia + opcja 2 dodatkowe w bagażniku. Poza tym, 307 nie pakowałem do
    > klasy "duże kombi" tylko "średnie" :)

    Pod kątem siedzenia, różnica mniej więcej taka sama, jak pomiędzy C4 a
    C4 Grand Picasso. No i to drugie jest takim mini-van'ikiem.

    Sam też szukam auta rodzinnego obecnie, po namysłach będzie to ponownie
    wygodna limuzyna (Vel Satis) albo Eurovan (Phedra, Grand Espace), w
    zależności co się trafi i która opcja (5 czy 6 osób) wygra.

    Pseudo-van'y (C4 Grand Picasso czy S-Max) odrzuciłem, bo ani to się nie
    nadaje do wożenia 6 osób + bagaż wygodnie ani to duże nie jest,
    szczególnie w porównaniu do ceny.

    > Do tej pory udawało mi się wozić Hydrolotem 3 osoby dorosłe i 2 dzieci na
    > fotelikach: jeden fotelik montuję z przodu a drugi na kanapie pośrodku - wtedy
    > pasażerowie siedzą po bokach i wytrzymują 200km trasy wAw - Białystok. Jakby
    > kombiak był szerszy, to by było z tyłu wygodniej, jakby miał 3 niezależne
    > fotele to by było bezpieczniej, bo fotelik na środkowym miejscu stałby stabilniej.

    Jak dla mnie wożenie dzieciaka w foteliku z przodu, mając jeszcze dwójkę
    dorosłych na pokładzie, jest średnio dobrym pomysłem... no ale można i tak.

    > Eurovany odpadają ze względów długościowych (jest wysoki, więc ma długa klapę
    > bagażnika, co w połączeniu z maksymalną dopuszczalną długością sprawi, że nie
    > dam rady otworzyć jej w garażu) oraz za wygląd zewnętrzny (za bardzo autobusy).

    Nie wiem, po co chcesz otwierać tylną klapę w garażu, skoro możesz sobie
    boczne drzwi otworzyć, przesuwając je do tyłu - i dostęp do środka masz
    lepszy niż w każdym innym zwykłym aucie.

    Wybieraj rybki albo akwarium - duże i wygodne lub małe i ciasne.

    --
    MM