  • Data: 2011-10-14 14:05:27
    Temat: Re: [co wybrać] Nowy (używany) samochód rodzinny
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-13 10:26, Maciej M. pisze:

    > Jeśli na poważnie myślisz o zakupie auta, do przewiezienia
    > _wygodnie_ 3 dorosłych osób i dwójki dzieciaków w fotelikach - to
    > zapomnij o czymkolwiek innym, niż to co ma 3 osobne fotele w drugim
    > rzędzie - np. Avensis czy 307 wypadają (twoje "duże kombiaki").
    >
    > Mało tego, nawet duża limuzyna (A8, BMW 7, 607) też odpowiedniej wygody
    > nie da - ze względu na profilowanie środka tylnej kanapy, gdzie będziesz
    > musiał posadzić dorosłą osobę wzrostu słusznego.

    Na środku może być fotelik. Nie ma tutaj problemu jeżeli są mocowania
    ISOFIX. W mondeo MK IV jazda z fotelikiem i 2 osobami z tyłu
    przetestowałem. Fotelik po środku a osoby wygodnie po bokach. Da się.
    Kolega chce co prawda dwa foteliki ale tu nie powinno być problemów,
    wiele zależy od tych fotelików. Są szersze i węższe...

    Tak sie teraz zastanawiam że jeżeli chodzi o minivany to jeszcze honda
    CR-V powinna być dla przedpiszcy odpowiednia - 2 rzędy po 3 osoby.

    > W praktyce o sensownej wygodzie to można mówić w przypadku Eurovana
    > (Phedra, C8 itp), lub wariant minimalistyczny - auto klasy Citroena
    > Picasso czy C4 Picasso lub Galaxy/Sharan.

    Tylko że w ten sposób to dojdziemy do VW transportera czy chryslera
    grand voyager'a. Wygodnie będzie wszystkim ale kierowca na co dzień jak
    porusza sie po mieście to będzie miał przerąbane za każdym razem kiedy
    będzie potrzebował znaleźć miejsce do zaparkowania. ;)

    Pozdrawiam
    Rafał