  • Data: 2011-10-10 14:09:22
    Temat: Re: [co wybrać] Nowy (używany) samochód rodzinny
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 10 Oct 2011 07:51:29 +0000 (UTC), Franc

    > 4. Mazda 5 -> tu w ogóle nie mam pomysłu jak i gdzie
    > to serwisować w Piasecznie/Południowej Warszawie

    Masz na Puławskiej AZ (ASO), a w Broniszach Jaksę. Innych mechaników w
    przypadku Mazdy unikaj jak ognia. Mazdę warto prześwietlić w ASO przy
    zakupie (dają info z Globalnej Bazy Danych o przelocie i "wypadkach"). U
    Jaksy warto się serwisować, bo znają Mazdy CiTD lepiej niż ASO :P ale przy
    zakupie lepiej jechać do ASO z w/w powodu (Jaksa nie ma bezpośrednio
    dostępu do GBD), więc oceni auto tylko na ucho i obmacanie, a bez zdjęcia
    pokrywy lub miski ciężko coś powiedzieć). Pierwszy serwis pozakupowy warto
    jednak zrobić już u Jaksy, tylko z terminami kiepsko. ;)

    > i ile to może kosztować,

    Srednio jakieś 5-7 tys. więcej niż reszta wymienionej stawki.
    Bo tak. ;)

    > jakie mogą być z nią problemy?

    Głównie może być zajechany silnik. Mowa naturalnie o MZR-CD.

    Czytać -> http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewforum.php?f=90
    Przed zakupem jak i po zwrócić uwagę na w/w "problemy" aut
    z drugiej, najczęściej niemieckiej ręki, oraz forum modelu
    -> http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewforum.php?f=120

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player