  • Data: 2011-10-13 12:28:03
    Temat: Re: [co wybrać] Nowy (używany) samochód rodzinny
    Od: "Franc " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na początek - jest różnica między pugiem 307kombi, który ma kanapę a 307SW
    (czyli ta sama buda, tylko ze szklanym dachem), który ma 3 niezależne
    siedzenia + opcja 2 dodatkowe w bagażniku. Poza tym, 307 nie pakowałem do
    klasy "duże kombi" tylko "średnie" :)
    Do tej pory udawało mi się wozić Hydrolotem 3 osoby dorosłe i 2 dzieci na
    fotelikach: jeden fotelik montuję z przodu a drugi na kanapie pośrodku - wtedy
    pasażerowie siedzą po bokach i wytrzymują 200km trasy wAw - Białystok. Jakby
    kombiak był szerszy, to by było z tyłu wygodniej, jakby miał 3 niezależne
    fotele to by było bezpieczniej, bo fotelik na środkowym miejscu stałby stabilniej.
    Eurovany odpadają ze względów długościowych (jest wysoki, więc ma długa klapę
    bagażnika, co w połączeniu z maksymalną dopuszczalną długością sprawi, że nie
    dam rady otworzyć jej w garażu) oraz za wygląd zewnętrzny (za bardzo autobusy).

    Pzdrw

    Franc "Rowery Poziome Rule"
    --

    Niczym niewyróżniający się IMK P7 - SWB ASS
    Szary Modus z D4F