eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyco wybracRe: co wybrac
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: co wybrac
    Date: Tue, 9 Oct 2012 11:53:00 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 34
    Message-ID: <k50s63$vqu$1@node1.news.atman.pl>
    References: <b...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 212.106.153.200
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1349776387 32606 212.106.153.200 (9 Oct 2012 09:53:07
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Oct 2012 09:53:07 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <b...@g...com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2468033
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Bronek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:bdc6b326-9210-4b4f-94ff-ce19f8713680@go
    oglegroups.com...

    > W Puntach 1,2

    > Czy ktos moze cos napisac o tych silnikach?
    > Trapia ktores z nich jakies typowe bolaczki, niektorych sie wystrzegac?
    > Z gory dziekuje za pomoc i wszelkie uwagi.

    Miałem Punto 1,2 75 KM przez kilka lat od 100 kkm do 200 kkm. Jeśli chodzi o
    silnik to raz go przegrzałem i do wymiany była uszczelka pod głowicą. Poza
    tym bierze olej - ok. litra do półtora na rok, ale powiedziano mi że ten typ
    tak ma i się nie przejmować.

    Jeśli chodzi o silnik to tyle. Jeśli chodzi o Punto 1 to standardowe usterki
    jakie mnie spotkały a z tego co wiem to również innych to:
    - hałasujący alternator (można z tym jeździć) mnie w ASO proponowali nowy za
    600zł. W innym warsztacie mechanik wymienił tylko łożyska i problem ustąpił.
    - tylna wycieraczka - jak długo nieużywany to się trzpień zapieka w tulejce
    i przy próbie włączenia pali się silnik.

    I to tyle. Cała reszta to eksploatacja: hamulce, zawieszenie, olej itd.

    Dodatkowo wymieniłem sprzęgło, korektor siły hamowania, sondę lambda, dwa
    razy tłumik, raz plecionkę na początku wydechu, dwa razy kable WN i raz
    jedną cewkę.

    Ogólnie był to najtańszy samochód w serwisowaniu jaki miałem. Jedyne o co
    mam pretensje to ta nieszczęsna tylna wycieraczka - ewidentny błąd
    projektowy.

    Pozdrawiam
    Ergie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: