  • 81. Data: 2011-01-22 12:48:05
    Temat: Re: co kosztowalo 2 MLD pln w trasie a8 ?
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A te roboty kesonowe to tez supernowoczesne maszyny ?
    >
    > J.

    Akurat te prace były robione najdroższą metodą bo traconego nurka. Kogo Ty
    bronisz. Przekrecili na tej drodze taką kasę że jak by 1% z niej podzielić i
    dać wszystkim co piszą w tym temacie na usenecie to byśmy byli bardzo bogatymi
    ludzmi. Te chuje od przekrecania pieniędzy niczego się już nie boją. Do tego
    głupota ludzka nie ma granic. Ktoś broni i żałuje wykonawcę bo pracował przy
    zlej pogodzie i mógł spieprzyć i kasa mu się za spieprzone należy. Bo kto to
    slyszał że jak pada deszcz żeby dobrze coś zrobić.

  • 82. Data: 2011-01-22 12:50:44
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A8 to autostradowa obwodnica wroclawia (AOW)
    >
    > Nie 2, ale 3.4 mld.
    > Musialbys to zobaczyc. Kilometry estakad na slupach.
    > Bog jeden wie ile rozjazdow i mostow. No dobra - nie trzeba grzeszyc,
    > okolo 10 wezlow.
    >
    > Malutki fragment:
    > http://www.uriuk.com/galeria/displayimage.php?album=
    60&pos=2

    > Mozna sobie zadac pytanie czy to byl wlasciwy wariant budowy, bo
    > faktycznie chyba najdrozszy.
    > Albo spytac rzad czemu jej nie zrobil 10 lat temu - wtedy to samo
    > mialo kosztowac miliard. Juz dawno byloby splacone .. ale rzady jakos
    > wola placic zasilki berobotnym.
    >
    > J.

    Znaczy się ze inflacja w tym czasie bylą dużo większa niż pokazywana w
    propagandowych programach telewizyjnych.

  • 83. Data: 2011-01-22 12:57:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 22 Jan 2011 11:50:44 +0000 (UTC), kogutek wrote:

    >Znaczy się ze inflacja w tym czasie bylą dużo większa niż pokazywana w
    >propagandowych programach telewizyjnych.

    Inflacja to srednia.
    Budynki podrozaly, ale parowozy potanialy :-)

    J.

  • 84. Data: 2011-01-22 13:04:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 22 Jan 2011 11:48:05 +0000 (UTC), kogutek wrote:
    >Akurat te prace były robione najdroższą metodą bo traconego nurka.

    No to moze w Chinach jest to najtansza metoda :-)

> [...]
    >ludzmi. Te chuje od przekrecania pieniędzy niczego się już nie boją.

    To jest twoje zdanie. A drugie jest takie ze byl przetarg i
    najwyrazniej nie bylo nizszej oferty.

    Juz sie nawet EU denerwuje ze koszt kilometra w krajach "nowej unii"
    jest wyzszy niz w starych .. ale jakos zadna firma ze "starej unii"
    sie nie zglosila z lepsza oferta.

    Mimo ze czesc prac robia "zachodnie firmy". Widac dali najlepsza
    oferte .. ale drozsza niz u siebie.

    J.

  • 85. Data: 2011-01-22 14:23:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 22 Jan 2011 12:06:50 +0100, jerzu wrote:

    >A w Warszawie budujemy II linię metra za c.a. 680 mln zł. za kilometr.

    Od czasu La Manche inflacja troche zrobila. Niby niewiele, pare %
    rocznie, ale to sie ladnie sklada.

    No i nie wiem czy stacje nie sa drogie.

    J.

  • 86. Data: 2011-01-22 19:13:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 22 Jan 2011 10:37:10 +0100, J.F. wrote:
    >Nie 2, ale 3.4 mld.
    >Musialbys to zobaczyc. Kilometry estakad na slupach.

    maly przyklad
    http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=54131
    2&page=285

    J.

  • 87. Data: 2011-01-22 21:09:54
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-01-21 23:00, Cavallino pisze:

    > A którym?
    > Bo obwodnica Poznania ma niewiele mniej i dziur na niej nie ma.

    Jaka obwodnica? Ta co ją budują dopiero? Czy jakas inna?
    Czy mowisz o wylocie trasy tzw. warszawskiej w kierunku pniew do ronda w
    tarnowie pdg. która to trasa jeżdże 2x dziennie i jest dziurawa jak ser
    szwajcarski?

    --
    venioo
    GG:198909

  • 88. Data: 2011-01-22 22:25:51
    Od: PaPi <r...@d...trzy>

    > A nasze nowe autostrady juz nadaja sie do remontu, (ktore zreszta sa
    > wiecznie robione) a do 10 lat im jeszcze baaardzo daleko. A 20 to sobie
    > nie wyobrażam nawet.

    A1 i A2 nadaja sie do remontu ?

  • 89. Data: 2011-01-22 22:28:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jaka obwodnica?

    A ile autostrad masz w Poznaniu?

    >Ta co ją budują dopiero? Czy jakas inna?

    Autostradowa, czyli poznański odcinek A2.

    > Czy mowisz o wylocie trasy tzw. warszawskiej w kierunku pniew do ronda w
    > tarnowie pdg.

    Akurat zachodni kraniec Poznania mam w głębokim poważaniu, rzadko tam bywam.
    ;-)

    > która to trasa jeżdże 2x dziennie i jest dziurawa jak ser szwajcarski?

    Bo asfalt komunę pamięta, a nie rok 2001 w którym najdawniej powinien być
    wykonany kapitalny remont DK 92.

  • 90. Data: 2011-01-22 22:29:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PaPi" <r...@d...trzy> napisał w wiadomości

    > A1 i A2 nadaja sie do remontu ?

    Powoli powinny być do niego szykowane zgodnie z tym harmonogramem.