  • 1. Data: 2011-01-20 15:22:20
    Temat: Seat Arosa - sciana czolowa
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Czy ktos wie jaka sciana czolowa jest w Seacie Arosa? Przykrecana jak w
    np. VW Polo czy spawana?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 2. Data: 2011-01-20 15:25:56
    Temat: Re: Seat Arosa - sciana czolowa
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2011-01-20 15:22, RadekNet pisze:
    > Czy ktos wie jaka sciana czolowa jest w Seacie Arosa? Przykrecana jak w
    > np. VW Polo czy spawana?
    >
    > Pozdr.

    wykręcana, łatwo się przerabia powodzenia.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2011-01-20 15:30:46
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości
    > Czy ktos wie jaka sciana czolowa jest w Seacie Arosa? Przykrecana jak w
    > np. VW Polo czy spawana?

    tylko jak bedziesz sprzedawac zaznacz ze anglik :)

  • 4. Data: 2011-01-20 15:34:40
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 20.01.2011 15:25, krzysiek82 pisze:

    > wykręcana, łatwo się przerabia powodzenia.

    To milo :) Wersja, ktora jade jutro ogladac to jakis golas, wiec tym
    latwiej bedzie...

    A czy dojdzie do przekladki to zobaczymy najwczesniej za rok (tyle min
    jeszcze w Ire), ale fajnie jest moc dbac o auto z mysla, ze jesli bedzie
    dobrze jezdzilo to bedzie dluzej niz na pare miesiecy.

    ps
    Picanto sie bylo sprzedalo :(

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 5. Data: 2011-01-20 15:35:38
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 20.01.2011 15:30, zinek pisze:

    > Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości
    >

    > tylko jak bedziesz sprzedawac zaznacz ze anglik :)

    A tego w VINie nie ma, ze sprzedajacy moze zataic ten fakt?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 6. Data: 2011-01-20 15:40:49
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2011-01-20 15:35, RadekNet pisze:
    > A tego w VINie nie ma, ze sprzedajacy moze zataic ten fakt?
    >
    > Pozdr.

    zależy czy vin zostanie ten co jest czy będzie z innego egzemplarza :)

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2011-01-20 16:12:07
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 20.01.2011 15:40, krzysiek82 pisze:

    > zależy czy vin zostanie ten co jest czy będzie z innego egzemplarza :)

    Kryminal dla anglika? Eee to to raczej kradzione...

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 8. Data: 2011-01-20 16:48:03
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2011-01-20 16:12, RadekNet pisze:
    > Kryminal dla anglika? Eee to to raczej kradzione...

    kiedyś trafiłem na takie punto w jednym miejscu jeden vin pod siedzeniem
    jeszcze inny. Paradoksalnie zmieniony był vin w podłodze a nie na pasie
    przednim :) Ktoś sobie zadał tyle trudu a wszystko poszło się walić
    przez brak sumienności.

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2011-01-20 16:51:00
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 20.01.2011 16:48, krzysiek82 pisze:

> [...]
    > jeszcze inny. Paradoksalnie zmieniony był vin w podłodze a nie na pasie
    > przednim :) Ktoś sobie zadał tyle trudu a wszystko poszło się walić

    Kiedys to byly inne czasy ;) O wlasnie, jak ktos ma pomysly z
    ograniczeniem importu samochodow starszych niz x lat to niech sobie
    przypomni jak sie kiedys legalizowalo samochody z Niemiec.

    A w temacie Arosy - nalezy zwracac szczegolna uwage na jakies elementy?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 10. Data: 2011-01-20 17:57:08
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    > Kiedys to byly inne czasy ;) O wlasnie, jak ktos ma pomysly z
    > ograniczeniem importu samochodow starszych niz x lat to niech sobie
    > przypomni jak sie kiedys legalizowalo samochody z Niemiec.

    ja pamietam - 95 % aut z tego okresu i nie tylko - mialo dziwnym trafem inna
    pojemnosc w dowodzie i pod maska :D
    polska panie...