  • Data: 2013-06-27 20:41:46
    Temat: Re: circle midpoint + windowing
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 27 czerwca 2013 11:36:46 UTC+2 użytkownik firr napisał:

    > nie jest powiedziane ze zwykle ztablicowanie y[x]
    >
    > (scene way) okregu nie dzialaloby lepiej - co do
    >
    > wydajnosci to nie wiem ale na pewno jest prostsze
    >
    > (do uruchomienia) - np ja w swoim rasteryzerze zeby wyrenderowac kulke musialbym
    skladac dwa

    > bressenhamy (i rozpatrywac przypadki szczegolne
    >
    > wlasnie obciac przez ekran itd - na tyle mi sie
    >
    > tego nie chcialo robic ze tego nie zrobilem dla z
    >
    > wtedy wogole - teraz najpewniej po prostu stablicuje jakies spore kolko i pozniej
    >
    > bede dla petli po x wyluskiwal y a w wewnetrznej

> [...]
    dzielenia

    co gorsza trzebaby tez jednak dzielić (mnozyc)
    te rzeczy wyciagniete z tablicy, czyli dwa 'skalowania' z = B*y[A*x] no ale raczej da

    rade na fixpointach, sumarycznie nie wiem czy byloby szybciej czy wolniej niz na
    midpoincie
    ale jednak chyba latwiej zakodowac - moze to przetestuje za jakis czas