  • Data: 2013-06-29 15:39:11
    Temat: Re: circle midpoint + windowing
    Od: Radoslaw Jocz <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dobrym chyba omowieniem algorytmu jest
    https://www.cs.drexel.edu/~david/Classes/CS430/Lectu
    res/L-06_Circles.pdf

    Ponadto tutaj x i y jest jako odleglosc od srodka co mi odpowiada,
    bo takie mam dane z cwiartek po okienkowaniu.

    Poczatkowe d wylicze poprostu z funkcji x^2+y^2-r^2 na podstawie punktu startowego
    p(x,y) czyli w punkcie p(x+1, y-1/2) i zaorkagle wynik do long,
    i postaram sie aby wszystko co mozliwe zrobic na liczbach calkowitych

    Pozniej jak juz stwierdze ze dzialala to pobawie sie z optymalizacja
    wykorzystujac te funkcje.
    public void drawLines (float[] pts, int offset, int count, Paint paint)
    public abstract void drawPolyline(int[] xPoints, int[] yPoints, int nPoints)

    to chyba na tyle w tym temacie.