  • Data: 2013-07-13 20:04:28
    Temat: Re: circle midpoint + windowing
    Od: Radoslaw Jocz <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, 9 July 2013 16:17:27 UTC+1, firr wrote:

    > naprawde ladny kawalek kodu w asmie, mz kolega moglby
    >
    > zamiast pisac na bloga wrzucic pare takich postów o asmie na grupe (co mogloby
    miec dobre efekty)

    Ja w ASMie nie pisze tylko w Javie, ostatnio w Androidzie. I to mi w zasadzie
    wystarcza.
    ASM kiedys traktowalem jako ciekawostke lub wpisujac wstawki do C wziete z ksiazek o
    PC/x86.

    Do konkretnego projektu wazny jest dobor odpowiednich narzedzi.

    Mimo ze projekt i implementacje klas Canvas i Graphics sa kiepskie to udalo mi sie
    rozwiazac zwiazane z tym problemy i moge zajac sie wlasciwym rozwojem mojej aplikacji
    niz poprawianiem bugow w API Adroida i Javy o ASM nawet nie mowiac, to nie ta
    dziedzina.