  • 20. Data: 2010-06-15 11:42:02
    Temat: Re: chyba znalazlem moj znaczek na allegro
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Musi i powinna bo zaczyna się od znaczków a kończy się na wymuszeniach,
    > pobiciach itp itd.

    > Ciężko będzie kasę za naprawę wyciągnąć, takie śmiecie zwykle nie mają nic
    > wartościowego.

    wówczas podać go do sądu z powództwa cywilnego i ściągnąć przez skarbówkę,
    jak nie teraz to za jakiś czas, zwykle takie gnojki w końcu muszą mieć jakiś
    oficjalny dochód,

    brat

  • 22. Data: 2010-06-15 11:46:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "choczsz" <z...@j...pl> napisal
    > Zanim cokolwiek zrobisz (zalicytowac mozesz juz teraz ale sie nie
    > demaskuj) moze jednak idz na policje. Sprawa wydaje sie
    > ewidentna.
    > Niech sie gnojek tlumaczy.

    Raczysz zartowac. Na zlomowisku znalazl i co mu zrobisz ?

    > Dowodem na 100% moglybybyc slady jego plugawych paluchow na
    > klapie.

    To byloby cos. Albo jakiekolwiek znaki szczegolne wskazujace ze to
    ten konkretny znaczek.
    A tak to tylko jeden z masowo produkowanych wyrobow, ktore w
    dodatku naprawde trafiaja na zlom.

    Kupic, zaplacic, odebrac .. i wyslac list "poznaje, to moj znaczek,
    oddawaj pieniadze, albo powiadomie policje".
    No chyba ze wczesniej powiadomic policje zeby mu zalozyla podsluch
    na telefon - moze cos ciekawego wygada.

    J.

  • 23. Data: 2010-06-15 11:47:08
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    On 15.06.2010 11:07, neoniusz wrote:
    > Zaraz po kradziezy zaprenumerowalem sobie powiadomienia z allegro. I co?
    > Wczoraj o 19 pojawila sie aukcja z Krakowa, gdzie gosc sprzedaje kilka
    > znaczkow, w tym lexusa. Typ ma jedna zolta gwiazdke. Czy to przypadek? Od
    > daaaawna nie bylo takich znaczkow w Krakowie, a tu nagle dzien po. Co z tym
    > zrobic? Nie ma opcji odbioru osobistego, ale podaje maila i telefon.

    kup go zanim ktoś inny to zrobi.
    pogadaj z dzielnicowym, może by poszedł z Tobą na odbiór towaru? albo
    przynajmniej coś doradził.
    Zgłaszałeś kradzież?
    jak policja zleje temat, to przewieź go gdzieś do lasu. Najlepiej tak
    żeby Cie nie skojarzył z Twoim samochodem, bo później może się mścić.
    Jak znajdziesz więcej pokrzywdzonych, to pewnie pomogą przy wycieczce.

    Z innych sposobów może rozmowa z rodzicami coś pomoże. Widać że smarkacz
    i detalista, pewno jest grzecznym synkiem co do kieszonkowego chce
    dorobić. Trzeba go naprostować bo na tym się pewno nie skończy.

    Daj sznurka do naszej klasy bo szukać mi się nie chce

  • 24. Data: 2010-06-15 11:50:48
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    neoniusz pisze:

    > W tym problem. Znalazlem goscia w google juz. Ma oczywiscie konto na naszej
    > klasie. Mieszka kilkaset metrow od miejsca, gdzie mi to ukradli. Po
    > zdjeciach widze, ze typowy dres. 19 lat. Sprzedaje znaczki, ktore maja
    > pourywane zaczepy.

    A może odkup i jak masz czas połaź za nim trochę z kamerą lub aparatem?
    Ewentualnie zgłoś na policję, powinni dopasować urwany zaczep do tego co
    pozostało, analiza wykaże, czy to ten sam przedmiot.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 25. Data: 2010-06-15 11:51:59
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    On 15.06.2010 11:47, Rafał wrote:

    > kup go zanim ktoś inny to zrobi.
    poproś kogoś z dalsza żeby go kupił lepiej, żeby się nie demaskować.

  • 26. Data: 2010-06-15 11:54:14
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Rafał pisze:
    > poproś kogoś z dalsza żeby go kupił lepiej, żeby się nie demaskować.

    dokładniej i ściemnij ze chcesz odebrać osobiście, bo sprzedajesz auto i
    chcesz mieć ze znaczkiem na szybko. Zmylisz go i wtedy będziesz miał
    większą przewagę.

    --
    krzysiek82

  • 27. Data: 2010-06-15 11:59:44
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik krzysiek82 napisał:

    > dokładniej i ściemnij ze chcesz odebrać osobiście, bo sprzedajesz auto i
    > chcesz mieć ze znaczkiem na szybko. Zmylisz go i wtedy będziesz miał
    > większą przewagę.

    Ciekawe co bedzie jak gosc czyta PMS :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 28. Data: 2010-06-15 12:03:44
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Ciekawe co bedzie jak gosc czyta PMS :-)

    a może czytać, w końcu jak widać jest wielkim fanem motoryzacji i
    kolekcjonerem gadżetów motoryzacyjnych... heh,

    brat

  • 29. Data: 2010-06-15 12:03:55
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Gabriel'Varius' pisze:
    > Ciekawe co bedzie jak gosc czyta PMS :-)
    > pozdrawiam

    ja bym bardziej zakładał, że on nie umie czytać :) za głupi jest na to.
    Chociaż jeśli ma profil na NK to różnie bywa :)

    --
    krzysiek82

  • 30. Data: 2010-06-15 12:08:47
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-15 12:03, krzysiek82 pisze:

    > ja bym bardziej zakładał, że on nie umie czytać :) za głupi jest na to.
    > Chociaż jeśli ma profil na NK to różnie bywa :)

    Na NK swoje profile ma cała masa debili.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl