  • 31. Data: 2010-06-15 12:09:17
    Temat: Re: chyba znalazlem moj znaczek na allegro
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-15 11:59, Gabriel'Varius' pisze:

    > Ciekawe co bedzie jak gosc czyta PMS :-)
    > pozdrawiam

    Śmiem twierdzić, że gdyby czytał, to już by tej aukcji nie było.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 32. Data: 2010-06-15 12:09:24
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Rafał pisze:

    > Daj sznurka do naszej klasy bo szukać mi się nie chce

    profile/12100006

    Swoją drogą nieźle oglądalność aukcji mu skoczyła :D

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 33. Data: 2010-06-15 12:12:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Uzytkownik "choczsz" <z...@j...pl> napisal
    >
    > Raczysz zartowac. Na zlomowisku znalazl i co mu zrobisz ?

    Niech pokaze to zlomowisko.

  • 34. Data: 2010-06-15 12:15:48
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    neoniusz pisze:
    > Zaraz po kradziezy zaprenumerowalem sobie powiadomienia z allegro. I co?
    > Wczoraj o 19 pojawila sie aukcja z Krakowa, gdzie gosc sprzedaje kilka
    > znaczkow, w tym lexusa. Typ ma jedna zolta gwiazdke. Czy to przypadek? Od
    > daaaawna nie bylo takich znaczkow w Krakowie, a tu nagle dzien po. Co z tym
    > zrobic? Nie ma opcji odbioru osobistego, ale podaje maila i telefon.

    Już wiesz, kto to jest (nasza klasa, GG itp).
    Zgłoś na policję: kradzież i fakt, że masz podejrzanego.
    Możesz trafić na ignoranta, który będzie próbował wyperswadować ci
    zgłaszanie kradzieży (nie ma prawa) i będzie ignorował twoje
    podejrzenia. Ale zawsze twoje zgłoszenie z danymi typa zostanie w
    papierach (no, pytanie, czy zasadnie?).
    Jeśli jednak trafisz na ekipę, która lubi mieć porządek na dzielnicy, to
    chętnie się z tobą przejadą to chłopaczka, choćby tylko po to, aby mieć
    pretekst do odwiedzin - ta używana rama rowerowa, używane znaczki, może
    jakaś trawa się znajdzie, albo elektronika z kablami na wierzchu... Oni
    lubią mieć takich pionków poustawianych, żeby w razie grubszej sprawy
    mieć się kogo pytać :> A przy okazji ty swój znaczek odzyskasz.

    Pozdr,

  • 35. Data: 2010-06-15 12:20:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > lubią mieć takich pionków poustawianych, żeby w razie grubszej sprawy mieć
    > się kogo pytać :> A przy okazji ty swój znaczek odzyskasz.

    I na nowe opony do Lexusa będzie musiał wyłożyć (jak dobrze pójdzie).

  • 36. Data: 2010-06-15 12:22:59
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > lubią mieć takich pionków poustawianych, żeby w razie grubszej sprawy mieć
    > się kogo pytać :> A przy okazji ty swój znaczek odzyskasz.

    Musiał by z operacyjnymi temat obgadać, może nawet szukają haków na kolesia
    co by z niego uszola zrobić. A może od dawna mają na niego oko i będzie
    powód co by mu wizyte złożyć.

  • 37. Data: 2010-06-15 12:27:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    neoniusz wrote:

> [...]
    > znaczkow, w tym lexusa. Typ ma jedna zolta gwiazdke. Czy to przypadek?
    > Od daaaawna nie bylo takich znaczkow w Krakowie, a tu nagle dzien po. Co

    Przede wszystkim wybij sobie z głowy to co proponują niektórzy, czyli
    jakieś pobicia, wycieczki do lasu itp. Z małego problemu ze znaczkiem
    może Ci się zrobić duży -- z prawem, bo okaże się np. że gość zbierał
    znaczki na szrotach albo zwyczajnie się przestraszy i poleci do mamusi
    czy tatusia z płaczem, że jakiś pan go porwał.

    Po drugie musisz mieć świadomość, że jeśli w następstwie Twoich działań
    gość dostanie Twoje dane (z Allegro, z policji, whatever) to problem ze
    znaczkiem może przerodzić się w problem z całym Lexusem, oknami w domu,
    płonącym psem itp.

  • 38. Data: 2010-06-15 12:31:58
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    On 15.06.2010 12:27, to wrote:

> [...]
    > gość dostanie Twoje dane (z Allegro, z policji, whatever) to problem ze
    > znaczkiem może przerodzić się w problem z całym Lexusem, oknami w domu,

    płonący pies raczej nie teges, na NK widać że miłośnik zwierząt:)
    Ale o Lexusa to bym się martwił. Dlatego zalecam anonimowość.

  • 39. Data: 2010-06-15 12:34:40
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    > Śmiem twierdzić, że gdyby czytał, to już by tej aukcji nie było.

    teraz pewno siedzi w szkole, na allegro logował się ostatnio wczoraj

  • 40. Data: 2010-06-15 12:39:53
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Cavallino pisze:

    > I na nowe opony do Lexusa będzie musiał wyłożyć (jak dobrze pójdzie).

    Owszem, istnieje takie ryzyko.
    Ale nie znam sposobu, aby choćby sprawdzić, czy to rzeczywiście jego
    znaczek i mieć dowody na to. Bo jeśli kupi jakiś znajomy i po odbiorze
    dopiero zgłosi na policję, to po zawodach, a sprzedawca i tak może
    poznać dane. Natomiast natychmiastowe rozwiązanie siłowe (oklep przy
    odbiorze znaczka) może odnieść podobny skutek, jak piszesz.
    Można w ogóle nic nie robić, ale wtedy zgadzamy się na te drobne
    kradzieże, potem większe, a potem haracze, itd.

    Pozdr,