  • 11. Data: 2010-06-15 11:28:52
    Temat: Re: chyba znalazlem moj znaczek na allegro
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    bratPit[pr] pisze:
    (no chyba że
    > się uda - odciski i uszkodzenia pasujące do tego co masz na klapie),
    > tego nie wiem? trzeba by pogadać na komendzie jak oni to widzą,
    >
    > brat

    odciski paluchów mogą być dowodem. No chyba, że autor wątku usunął je
    wycierając wszystko w koło w przypływie irytacji.

    --
    krzysiek82

  • 12. Data: 2010-06-15 11:34:00
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 15 Cze, 11:07, "neoniusz" <n...@j...org> wrote:
    > Zaraz po kradziezy zaprenumerowalem sobie powiadomienia z allegro. I co?
    > Wczoraj o 19 pojawila sie aukcja z Krakowa, gdzie gosc sprzedaje kilka
    > znaczkow, w tym lexusa. Typ ma jedna zolta gwiazdke. Czy to przypadek? Od
    > daaaawna nie bylo takich znaczkow w Krakowie, a tu nagle dzien po. Co z tym
    > zrobic? Nie ma opcji odbioru osobistego, ale podaje maila i telefon.

    Zanim cokolwiek zrobisz (zalicytowac mozesz juz teraz ale sie nie
    demaskuj) moze jednak idz na policje. Sprawa wydaje sie ewidentna.
    Niech sie gnojek tlumaczy.
    Dowodem na 100% moglybybyc slady jego plugawych paluchow na klapie.
    Ale po 1) nie wiem czy policji bedzie sie chcialo az tak zaangazowac a
    po 2) nie wiem czy ich nie zatarles.
    Moim zdaniem jednak jakos zareagowac policja musi.
    Skoro porysowal ci klape to moze suma strat jest na tyle wysoka ze
    kwalifikuje sie pod odpowiedzialnosc karna?

  • 13. Data: 2010-06-15 11:34:21
    Od: "dink" <news@_n_o__s_p_a_m_dink.pl>

    "neoniusz" <n...@j...org> wrote in message
    > Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    > W tym problem. Znalazlem goscia w google juz. Ma oczywiscie konto na
    > naszej klasie. Mieszka kilkaset metrow od miejsca, gdzie mi to ukradli.
    > Po zdjeciach widze, ze typowy dres. 19 lat. Sprzedaje znaczki, ktore
    > maja pourywane zaczepy.

    goń gościa wszelkimi sposobami. na początek "prywatnie". nie kupuj od razu
    na All, bo dostanie Twoje dane i możesz mieć większe szkody niż znaczek.

    --
    dink.
    Toyota MR2 Club Poland - www.mr2.pl

  • 14. Data: 2010-06-15 11:35:52
    Od: ererer <e...@n...pamietam.maila>

    W dniu 2010-06-15 11:07, neoniusz pisze:
> [...]
    > daaaawna nie bylo takich znaczkow w Krakowie, a tu nagle dzien po. Co z tym
    > zrobic? Nie ma opcji odbioru osobistego, ale podaje maila i telefon.

    Ma ofercie jeszcze jakąś urwaną gwiazdę od Mercedesa i ramę do roweru
    "nazwy niestety nie znam"...

    Może warto gdzieś zgłosić?

    --
    ererer

  • 15. Data: 2010-06-15 11:36:02
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    choczsz pisze:
    > Moim zdaniem jednak jakos zareagowac policja musi.

    Musi i powinna bo zaczyna się od znaczków a kończy się na wymuszeniach,
    pobiciach itp itd.

    > Skoro porysowal ci klape to moze suma strat jest na tyle wysoka ze
    > kwalifikuje sie pod odpowiedzialnosc karna?

    Ciężko będzie kasę za naprawę wyciągnąć, takie śmiecie zwykle nie mają
    nic wartościowego.

    --
    krzysiek82

  • 16. Data: 2010-06-15 11:36:53
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Zalicytuj, dostaniesz adres, zgłoś na allegro i na policję, że
    > podejrzewasz iż jest kradziony i niech się kolo tłumaczy skad ma.

    Mam wiekszosc danych goscia - internet to potega. Wyglada na typowego dresa.
    Sprzedaje jeszcze inne znaczki z pourywanymi zaczepami. Sprzedaje tez np.
    znaczek do A8. osc obok mnie mial A8, ale nie wiem czy mu zginal znaczek...

  • 17. Data: 2010-06-15 11:37:07
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > (no chyba że

    > odciski paluchów mogą być dowodem. No chyba, że autor wątku usunął je
    > wycierając wszystko w koło w przypływie irytacji.

    myślałem o odciskach narzędzia na plastiku znaczka (i ew jego uszkodzeń),
    pasujące do uszkodzeń klapy auta powstałych podczas kradzieży,

    brat

  • 18. Data: 2010-06-15 11:38:50
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 15 Cze, 11:34, choczsz <z...@j...pl> wrote:
> [...]

    A tak w ogole to wjazd policji na chate i odkrycie calej sterty
    trefnych fantow byloby wystarczajaca poszlaka do tego zeby porzadnie
    dobrali mu sie do dupy.
    Jesli sie dowie ze weszysz wokol niego pewnie bedzie sie chcial tego
    calego kradzionego towaru pozbyc.

  • 19. Data: 2010-06-15 11:40:12
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 15 Cze, 11:36, krzysiek82 <s...@u...pl> wrote:

    > Ciężko będzie kasę za naprawę wyciągnąć, takie śmiecie zwykle nie mają
    > nic wartościowego.

    Chodzilo mi bardziej o smrod dla zlodzieja niz o odzyskanie kasy na
    naprawe.

  • 21. Data: 2010-06-15 11:42:02
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    bratPit[pr] pisze:
    > myślałem o odciskach narzędzia na plastiku znaczka (i ew jego
    > uszkodzeń), pasujące do uszkodzeń klapy auta powstałych podczas kradzieży,
    >
    > brat

    to też, jak już się to zgodzi to będzie pewniak.

    --
    krzysiek82