  • 91. Data: 2010-06-15 17:17:30
    Temat: Re: chyba znalazlem moj znaczek na allegro
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    Na allegro ma jeszcze jedno konto : malibu411

    Znaczki sprzedaje rowniez na Gumtree itp

    Trzeba go dobrze sprawdzić.

  • 92. Data: 2010-06-15 17:24:17
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "neoniusz" <n...@j...org> wrote in message
> [...]
    > Gliniarze z dwoch komend krakowskich (krolewska i zamoyskiego)
    > powiedzieli, ze policja to nie W11, nie da sie sciagnac odciskow palcow, a
    > to, ze mam jego dane nic nie znaczy. Slady na znaczku tez wedlug nich nic
    > nie znacza. Poza tym, powiedzieli, ze czas oczekiwania na zgloszenie to
    > kilka godzin i pewnie nic nie uzyskam. Mam nagrane rozmowy telefoniczne z
    > gosciem. Musi miec ROWNO nasrane w porach. Niby powiedzialem, ze nie bede
    > szedl na psy, ale teraz coraz bardziej sie zastanawiam. Chociaz chyba
    > wole, zeby nie znal moich danych. Do nich sie na szczescie nie dopcha w

    Z rodzicami rozmawiales? Nie ma sie co patyczkowac, dzisiaj znaczki a jutro
    radio komus zwinie, a po solidnym tluczeniu pasem ma szanse wybic to sobie z
    glowy..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 93. Data: 2010-06-15 17:25:13
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    neoniusz pisze:

> [...]
    > Moze malo ambitne, ale przynajmniej mam swoje z powrotem. Jeszcze raz -

    A gdzie siano za lakierowanie klapy?
    Kiepsko to zalatwiles :/

> [...]
    > ale teraz coraz bardziej sie zastanawiam. Chociaz chyba wole, zeby nie znal
    > moich danych. Do nich sie na szczescie nie dopcha w tym momencie.

    A z psiarnia jeszcze gorzej :/
    Niestety jestes swietnym przykladem na to jak takich spraw sie nie
    powinno zalatwiac.
    Odzyskales niewiele warty znaczek, a porysowany samochod jak byl tak
    jest, zlodziej tez nie poniosl zadnych konsekwencji.

    --
    Karolek

  • 94. Data: 2010-06-15 17:33:20
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-15 17:24, kamil pisze:

    > Z rodzicami rozmawiales? Nie ma sie co patyczkowac, dzisiaj znaczki a
    > jutro radio komus zwinie, a po solidnym tluczeniu pasem ma szanse wybic
    > to sobie z glowy..

    To chyba 19-latek, o ile się nie mylę. Więc śmiem twierdzić, że rodzice
    jakby problemu nie zauważą. Przecież synuś jest dorosły, a w ogóle to
    pewnie taki spokojny chłopiec, przed komputerem dużo siedzi i się uczy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 95. Data: 2010-06-15 17:41:36
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> wrote in message

    > To chyba 19-latek, o ile się nie mylę. Więc śmiem twierdzić, że rodzice
    > jakby problemu nie zauważą. Przecież synuś jest dorosły, a w ogóle to
    > pewnie taki spokojny chłopiec, przed komputerem dużo siedzi i się uczy.

    Kwestia rodzicow, ja do 19-go roku jeszcze z rodzicami mieszkalem i pewnie
    daliby mi poczuc, ze kradziez nie poplaca..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 96. Data: 2010-06-15 18:10:27
    Od: Bartosz Czerwonka <b...@w...pl>

    Ramzes napisał:

    > Na allegro ma jeszcze jedno konto : malibu411

    Jedyna wiadomość w tym wątku, która spowodowała mój uśmiech.

    Jeśli to ten sam, to naprawdę zabawne. Dwie ostatnie aukcje to sprzedaż -
    GTA Vice City i Zbrodnia i Kara Dostojewskiego :D

    --
    Becer

  • 97. Data: 2010-06-15 18:12:52
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-15 11:36, neoniusz pisze:

    > Mam wiekszosc danych goscia - internet to potega. Wyglada na typowego dresa.
    > Sprzedaje jeszcze inne znaczki z pourywanymi zaczepami. Sprzedaje tez np.
    > znaczek do A8. osc obok mnie mial A8, ale nie wiem czy mu zginal znaczek...

    Ale z czym Ty masz problem? Umów się z gościem gdzieś wieczorkiem,
    powiedz że podjedziesz bo szukasz już od dłuższego czasu takiego znaczka
    do Twojego i spuść mu wpierdol i będzie pozamiatane. Chyba, że jesteś
    mięczak, to dzwon po kolegów jak sam nie potrafisz załatwić prostej
    sprawy z durnym znaczkiem.

  • 98. Data: 2010-06-15 18:14:18
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-06-15 16:13, neoniusz wrote:

> [...]
    > ale teraz coraz bardziej sie zastanawiam. Chociaz chyba wole, zeby nie znal
    > moich danych. Do nich sie na szczescie nie dopcha w tym momencie.

    Raczej siedzi i sie cieszy ze sie latwo wykpil i nie siedzi wlasnie
    48h na dolku, zeby po powrocie tlumaczyc sie rodzinie czy w szkole czemu.

    Racja, ze nalezaloby przykrecic srube na komendzie. Typowa
    spychotechnika. Jak mi kiedys pijany gowniarz uszkodzil karoserie
    i go zlapano to w nocy z wlasnej inicjatywy niebiescy przyslali
    technika kryminalistycznego tak ze zrobil foty i zdjal slady (!).

    W ten sposob gnojek bedzie sie cieszyl i dalej uzna, ze to fajna
    zabawka w kotka i myszke ale troche juz nudna i poprzeczka jest
    wrecz za nisko.

    --

    memento lorem ipsum

  • 99. Data: 2010-06-15 18:17:51
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-06-15 18:10, Bartosz Czerwonka wrote:

    > Jeśli to ten sam, to naprawdę zabawne. Dwie ostatnie aukcje to sprzedaż -
    > GTA Vice City i Zbrodnia i Kara Dostojewskiego :D

    Na "wczesniejszym" za to mial "II Wojne Swiatowa" Winstona Churchilla,
    gre planszowa Bonaparte i uzywana bluze Hemp Gru, joł.

    --

    memento lorem ipsum

  • 100. Data: 2010-06-15 18:23:59
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-06-15 17:17, Ramzes pisze:
    > Na allegro ma jeszcze jedno konto : malibu411
    >
    > Znaczki sprzedaje rowniez na Gumtree itp
    >
    > Trzeba go dobrze sprawdzi?.

    A po czym wnosisz, że to drugie, to też jego konto?
    Telefon inny, GG inne, pod GG ktoś inny, tylko miasto się zgadza i to,
    że pomiędzy kontami była transakcja...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański