    From: Rafał <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: chyba znalazlem moj znaczek na allegro
    Date: Tue, 15 Jun 2010 11:47:08 +0200

    On 15.06.2010 11:07, neoniusz wrote:
    > Zaraz po kradziezy zaprenumerowalem sobie powiadomienia z allegro. I co?
    > Wczoraj o 19 pojawila sie aukcja z Krakowa, gdzie gosc sprzedaje kilka
    > znaczkow, w tym lexusa. Typ ma jedna zolta gwiazdke. Czy to przypadek? Od
    > daaaawna nie bylo takich znaczkow w Krakowie, a tu nagle dzien po. Co z tym
    > zrobic? Nie ma opcji odbioru osobistego, ale podaje maila i telefon.

    kup go zanim ktoś inny to zrobi.
    pogadaj z dzielnicowym, może by poszedł z Tobą na odbiór towaru? albo
    przynajmniej coś doradził.
    Zgłaszałeś kradzież?
    jak policja zleje temat, to przewieź go gdzieś do lasu. Najlepiej tak
    żeby Cie nie skojarzył z Twoim samochodem, bo później może się mścić.
    Jak znajdziesz więcej pokrzywdzonych, to pewnie pomogą przy wycieczce.

    Z innych sposobów może rozmowa z rodzicami coś pomoże. Widać że smarkacz
    i detalista, pewno jest grzecznym synkiem co do kieszonkowego chce
    dorobić. Trzeba go naprostować bo na tym się pewno nie skończy.

    Daj sznurka do naszej klasy bo szukać mi się nie chce