eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodycholerne szeryfyRe: cholerne szeryfy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: cholerne szeryfy
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <ogoatl$irn$1@dont-email.me> <ogph0l$409$1@node2.news.atman.pl>
    <6gof5yvrr2ei$.rkj6uu0ale3p.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <m...@4...net>
    <ogqvu1$h33$1@usenet.news.interia.pl>
    Date: Fri, 2 Jun 2017 09:58:04 +0200
    Message-ID: <cruyzcd3b8y5.12237re18lefd$.dlg@40tude.net>
    Lines: 51
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1496390269 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 646 82.143.187.50:49428
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2606526
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 2 Jun 2017 08:17:36 +0200, Miller Artur napisał(a):
    > W dniu 2017-06-02 o 07:53, J.F. pisze:
    >> plynnosc jazdy - w modelu jednopasowym wieksza :-(
    >> Co sie moze przelozyc na czas - zamek bedzie wolniej dzialal :-(
    >> Niestety - w podobnej sytuacji nie ma co jechac "do konca", tylko
    >> trzeba sie zlaczyc w jeden pas kilkadziesiat metrow wczesniej, aby na
    >> samym zwezeniu nie tracic juz czasu.
    >> O ile przyczyna korka lezy w zwezeniu, bo jesli dalej, to bez
    >> znaczenia.
    >>
    > statycznie masz rację. ale dynamicznie - już nie bardzo. bo jesli w
    > korku stoi X samochodów, to X przyrasta z jakąś prędkością. Jeśli
    > przyrastająca długość korka spowoduje w pewnym momencie zatkanie
    > jakiegoś skrzyżowania/zjazdu, to upchanie X'a na mniejszej długości
    > spowoduje to, że to skrzyżowanie zatka się później więc będzie dłużej

    Ale to co innego. Ja pisze o zjezdzaniu na jeden pas ciut wczesniej
    niz zwezenie, kwestia powiedzmy 30m, to raczej nie jest to, co
    zablokuje wczesniejsze skrzyzowanie.
    A dzieki temu moze nieco wzrosnac przepustowosc zwezenia, przez co te
    kilometry korka sie skroca moze dzieki temu wczesniejsze skrzyzowania
    sie nie zablokuja :-)

    > przejezdne - więc korek później rozpropaguje się na drogi dojazdowe do
    > tego skrzyżowania.

    A to tez nie jest tak rozowo.
    Bo jak przyjedzie duzo samochodow, to i tak siegnie do poprzedniego
    skrzyzowania i zablokuje.

    A gdyby tak wszyscy stali w kolejce na jednym pasie, to co prawda
    korek bylby na dwa skrzyzowania ... ale jeden pas wolny.
    Ci, co wczesniej skrecaja, nie musza czekac :-)

    Jest tez pusty pas za skrzyzowaniem, ktory pozwala zjechac pojazdom
    ktore zlapalo czerwone na skrzyzowaniu, wiec nie blokuja kierunku
    poprzecznego.

    > Co daje w efekcie więcej pojazdów przemieszczonych z
    > punktu startu do celu.
    > Drogi są po to, żeby po nich jeździć, pusta droga to droga niepotrzebna.
    > sztuczne pozbawianie drogi pojazdów mija się z fundamentalnym celem
    > powstania drogi.

    Droga zakorkowana tez sie mija z celem :-(

    Ale ja nie chce pustych pasow, ja tylko mowie, zeby je za szeryfem
    grzecznie zajmowac.
    Bo zajmowanie przed szeryfem jakos spoleczenstwu nie wychodzilo :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: