-
Data: 2017-06-02 09:58:04
Temat: Re: cholerne szeryfy
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Fri, 2 Jun 2017 08:17:36 +0200, Miller Artur napisał(a):
> W dniu 2017-06-02 o 07:53, J.F. pisze:
>> plynnosc jazdy - w modelu jednopasowym wieksza :-(
>> Co sie moze przelozyc na czas - zamek bedzie wolniej dzialal :-(
>> Niestety - w podobnej sytuacji nie ma co jechac "do konca", tylko
>> trzeba sie zlaczyc w jeden pas kilkadziesiat metrow wczesniej, aby na
>> samym zwezeniu nie tracic juz czasu.
>> O ile przyczyna korka lezy w zwezeniu, bo jesli dalej, to bez
>> znaczenia.
>>
> statycznie masz rację. ale dynamicznie - już nie bardzo. bo jesli w
> korku stoi X samochodów, to X przyrasta z jakąś prędkością. Jeśli
> przyrastająca długość korka spowoduje w pewnym momencie zatkanie
> jakiegoś skrzyżowania/zjazdu, to upchanie X'a na mniejszej długości
> spowoduje to, że to skrzyżowanie zatka się później więc będzie dłużej
Ale to co innego. Ja pisze o zjezdzaniu na jeden pas ciut wczesniej
niz zwezenie, kwestia powiedzmy 30m, to raczej nie jest to, co
zablokuje wczesniejsze skrzyzowanie.
A dzieki temu moze nieco wzrosnac przepustowosc zwezenia, przez co te
kilometry korka sie skroca moze dzieki temu wczesniejsze skrzyzowania
sie nie zablokuja :-)
> przejezdne - więc korek później rozpropaguje się na drogi dojazdowe do
> tego skrzyżowania.
A to tez nie jest tak rozowo.
Bo jak przyjedzie duzo samochodow, to i tak siegnie do poprzedniego
skrzyzowania i zablokuje.
A gdyby tak wszyscy stali w kolejce na jednym pasie, to co prawda
korek bylby na dwa skrzyzowania ... ale jeden pas wolny.
Ci, co wczesniej skrecaja, nie musza czekac :-)
Jest tez pusty pas za skrzyzowaniem, ktory pozwala zjechac pojazdom
ktore zlapalo czerwone na skrzyzowaniu, wiec nie blokuja kierunku
poprzecznego.
> Co daje w efekcie więcej pojazdów przemieszczonych z
> punktu startu do celu.
> Drogi są po to, żeby po nich jeździć, pusta droga to droga niepotrzebna.
> sztuczne pozbawianie drogi pojazdów mija się z fundamentalnym celem
> powstania drogi.
Droga zakorkowana tez sie mija z celem :-(
Ale ja nie chce pustych pasow, ja tylko mowie, zeby je za szeryfem
grzecznie zajmowac.
Bo zajmowanie przed szeryfem jakos spoleczenstwu nie wychodzilo :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.06.17 10:00 Budzik
- 02.06.17 10:00 Budzik
- 02.06.17 10:07 Shrek
- 02.06.17 10:09 J.F.
- 02.06.17 11:38 SW3
- 02.06.17 11:42 SW3
- 02.06.17 12:16 z
- 02.06.17 12:16 SW3
- 02.06.17 12:22 z
- 02.06.17 12:54 t-1
- 02.06.17 13:33 spider
- 02.06.17 13:49 RoMan Mandziejewicz
- 02.06.17 13:49 Budzik
- 02.06.17 13:49 Budzik
- 02.06.17 13:49 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=