eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodycholerne szeryfyRe: cholerne szeryfy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Miller Artur <n...@d...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: cholerne szeryfy
    Date: Fri, 2 Jun 2017 08:17:36 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <ogqvu1$h33$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <ogoatl$irn$1@dont-email.me> <ogph0l$409$1@node2.news.atman.pl>
    <6gof5yvrr2ei$.rkj6uu0ale3p.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <m...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs383469.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1496384258 17507 37.47.129.46 (2 Jun 2017 06:17:38
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Jun 2017 06:17:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.1.1
    In-Reply-To: <m...@4...net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2606512
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-06-02 o 07:53, J.F. pisze:
    >
    > plynnosc jazdy - w modelu jednopasowym wieksza :-(
    > Co sie moze przelozyc na czas - zamek bedzie wolniej dzialal :-(
    >
    > Niestety - w podobnej sytuacji nie ma co jechac "do konca", tylko
    > trzeba sie zlaczyc w jeden pas kilkadziesiat metrow wczesniej, aby na
    > samym zwezeniu nie tracic juz czasu.
    > O ile przyczyna korka lezy w zwezeniu, bo jesli dalej, to bez
    > znaczenia.
    >

    statycznie masz rację. ale dynamicznie - już nie bardzo. bo jesli w
    korku stoi X samochodów, to X przyrasta z jakąś prędkością. Jeśli
    przyrastająca długość korka spowoduje w pewnym momencie zatkanie
    jakiegoś skrzyżowania/zjazdu, to upchanie X'a na mniejszej długości
    spowoduje to, że to skrzyżowanie zatka się później więc będzie dłużej
    przejezdne - więc korek później rozpropaguje się na drogi dojazdowe do
    tego skrzyżowania. Co daje w efekcie więcej pojazdów przemieszczonych z
    punktu startu do celu.

    Drogi są po to, żeby po nich jeździć, pusta droga to droga niepotrzebna.
    sztuczne pozbawianie drogi pojazdów mija się z fundamentalnym celem
    powstania drogi.

    a.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 02.06.17 08:20 J.F.
  • 02.06.17 08:21 J.F.
  • 02.06.17 08:24 J.F.
  • 02.06.17 08:42 J.F.
  • 02.06.17 08:51 J.F.
  • 02.06.17 09:58 J.F.
  • 02.06.17 10:00 Budzik
  • 02.06.17 10:00 Budzik
  • 02.06.17 10:07 Shrek
  • 02.06.17 10:09 J.F.
  • 02.06.17 11:38 SW3
  • 02.06.17 11:42 SW3
  • 02.06.17 12:16 z
  • 02.06.17 12:16 SW3
  • 02.06.17 12:22 z

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: