-
Data: 2017-06-02 08:20:09
Temat: Re: cholerne szeryfy
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Thu, 1 Jun 2017 21:11:52 +0200, LEPEK napisał(a):
> W dniu 01.06.2017 o 17:55, J.F. pisze:
>> Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup
>> dyskusyjnych:ogp9pk$r6s$...@g...aioe.org...
>
>>> Stwierdzone organoleptycznie. Szeryf (widać go z daleka, bo przed nim
>>> nic nie ma, a za nim najwyżej dwa samochody) działa na większość jak:
>>> "o, tu nie wolno".
>>
>> Co jest przed nim, to nie zawsze widac, bo zaslania, i moze daleko.
>> Jak nie bedzie klaksonow, pyskowek, rekoczynow, to moze nie pomysla ze
>> tak nie wolno, a wrecz pomysla ze tak nalezy.
>
> Może tak, może nie.
> Piszę, że stwierdzone organoleptycznie, znaczy nie raz (np. ul.
> Marynarki Polskiej w Gdańsku, zwężenia na obwodnicy Trójmiasta). Widać,
> że szeryf to szeryf. I nawet jak ktoś może nie widzi, to najczęściej za
> szeryfem się nie ustawiają. No tak jest po prostu...
Ale przed szeryfem tez tylko jeden pas zajety, no tak jest po prostu,
ze Polacy tylko jeden pas zajmuja.
>> Ale jesli nie zechca sie ustawiac na dwoch pasach ... to trzeba
>> kolejnego szeryfa.
>> Tym razem w wersji mikro, bo przed nim nie bedzie 2km wolnego tylko
>> powiedzmy 50m.
>>
>> Jeden warunek - szeryf ma jechac rowno z kolejka, a nie stac, bo "ja tu
>> chamow blokuje".
>
> Co ty wygadujesz? Po co kolejny? Po co ma 50m zostawiać? 50 m to z pięć
> samochodów. I co - już na początku korka mamy się umawiać, kto kogo
> wpuści? A nie lepiej po prostu jechać swoim pasem jak człowiek do końca,
> do zwężenia i tam się tasować?
No ale to tak nie dziala w Polsce, jak sam pisales :-)
Mamy iles tam korka, ktory nas nie interesuje, mamy szeryfa nr 1,
i patrzymy od tego miejsca.
Za szeryfem powiedzmy 2*2 pojazdy na obu pasach, podjezdza 5 kolejnych
... i ustawiaja sie na jednym pasie.
No tak po prostu jest, tu sie zgadzamy :-)
I teraz kolejny przyjezdzajacy kierowca moze:
a) ustawic sie na tym pustszym pasie,
b) ustawic sie na zajetym pasie,
c) zabawic sie w szeryfa nr 2, ustawiajac na pustszym pasie, tylko nie
jadac do przodu, ale trzymajac "bezpieczny" odstep
I co lepiej ?
a) jest oczywiscie chwalebne, ale potem przyjedzie kolejna piatka, i
kolejna i skonczy sie jak widac na opisywanym obrazku :-)
Wiec moze lepiej c) ?
O tych 40m odstepu nie bedziesz mial chyba wielkich pretensji :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.06.17 08:21 J.F.
- 02.06.17 08:24 J.F.
- 02.06.17 08:42 J.F.
- 02.06.17 08:51 J.F.
- 02.06.17 09:58 J.F.
- 02.06.17 10:00 Budzik
- 02.06.17 10:00 Budzik
- 02.06.17 10:07 Shrek
- 02.06.17 10:09 J.F.
- 02.06.17 11:38 SW3
- 02.06.17 11:42 SW3
- 02.06.17 12:16 z
- 02.06.17 12:16 SW3
- 02.06.17 12:22 z
- 02.06.17 12:54 t-1
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
Najnowsze wątki
- 2025-01-09 Zapierdalać
- 2025-01-09 Wróblewo => Specjalista ds. Analiz Finansowych <=
- 2025-01-09 Kraków => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-09 Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=