  • Data: 2013-07-08 23:40:23
    Temat: Re: chinskie wynalazki
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "DanW" krf1sj$hg4$...@s...aioe.org

    > Ja mam jedną ładowarkę, która została mi po noki e52.
    > Jak podłączam SGS+ to mam zablokowany ekran, podobnie
    > reaguje LG znajomego, który nie wierzył, że tak się
    > może dziać. Dobrze, że na fiński mi nie przełączyło :-) Pozdrawiam Dan.

    Ja ładuję z czego popadnie wszystko: ZENka, smartfon, tradycyjne telefony
    komórkowe (jeden, sprzed kilkunastu lat, ma nietypową dziurę -- reszta
    ma typowe) i zestaw słuchawkowy BT... BTW -- zestaw ostatnio przerywa...
    A z czego ładuję? -- też z czego popadnie: z telewizora Samsunga z USB,
    z chińskiej ładowarki samochodowej mającej gniazdo takie, jak gniazda USB,
    z masy ładowarek telefonicznych, z przedłużacza z gniazdami takimi, jak
    gniazda USB, z gniazdek USB notebooka, netbooka, blaszaka... Jeden przewód
    mam złożony z dwóch innych -- z przejściówki i z czegoś jeszcze...

    I nie mam żadnych problemów? Mam -- smartfon trzeba stale ładować. ;)
    stereofoniczny zestaw słuchawkowy co kilka godzin słuchania muzyki,
    tradycyjną komórkę raz na kilka miesięcy...

    Mam jeszcze zwykłe paluszki NiMH i ładowarkę (ponoć najwyższych lotów,
    jeśli chodzi o domowe urządzenia tego typu) oraz lustrzankę Canona,
    której akumulator ładują co dwa lata? :) Jeśli robię sporo zdjęć -- to
    co dwa lata, bo jeśli nie robię zbyt wiele, to chyba starczy na dłużej. ;)

    Netbook starcza na kilka godzin (zależnie od obciążenia) i zwykle używam go
    bez podłączenia do ściany a notebook ma zapas na parę (dwie, trzy...) minut.

    Stacje pogody zasilam różnie -- z akumulatorków i z ,,baterii''.
    Takoz z pilotami.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'