  • 1. Data: 2013-07-05 10:46:40
    Temat: chinskie wynalazki
    Od: K <...@...c>

    witam,
    tesc kupil sobie w chinach smartfona, pare dni temu przyjechal no i sie
    zaczelo. patrze napis samsung, troche jak GS4, ale cos jest nie tak.
    wyswietlacz ma podejrzanie niska rozdzielczosc, fioletowa poswiate i z
    plynnoscia tez jest srednio. patrze w menu co to za model, a tam
    GT-T9500. szukam, znajduje i poprostu nie moge uwierzyc :) ale nie to
    jest istota tego posta:
    telefon ma cos w rodzaju mixu miedzynardowej i chinskiej klawiatury. nie
    jest to duzy problem, ale: moja byla u tesciow i chciala sobie
    podladowac swoja xperie, podlacza do tej chinskiej ladowarki i... tez ma
    chinska klawiature.

  • 2. Data: 2013-07-05 10:50:52
    Temat: Re: chinskie wynalazki
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-07-05 10:46, K pisze:
    > witam,
    > tesc kupil sobie w chinach smartfona, pare dni temu przyjechal no i sie
    > zaczelo. patrze napis samsung, troche jak GS4, ale cos jest nie tak.

    Info godne programu "Sprawa dla reportera"...

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2013-07-06 11:17:43
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "K" <...@...c>

> [...]
    > jest to duzy problem, ale: moja byla u tesciow i chciala sobie podladowac
    > swoja xperie, podlacza do tej chinskiej ladowarki i... tez ma chinska

    Że ładowarka przełącza klawiaturę ?

  • 4. Data: 2013-07-06 19:49:54
    Od: K <...@...c>

    W dniu 06-07-2013 11:17, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "K" <...@...c>

    > Że ładowarka przełącza klawiaturę ?

    ta, do tego wysyla puste smsy. podlaczona do chinskiego galaxy normalnie
    laduje.

  • 5. Data: 2013-07-07 00:35:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message

    > Że ładowarka przełącza klawiaturę ?

    Że ładowarka sieje tak potężnie zakłóceniami że telefon totalnie
    głupieje i mu się wszystko w pamięci przestawia... :-)

  • 6. Data: 2013-07-07 05:35:53
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-07-07 00:35, Pszemol pisze:
    > "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message

    > Że ładowarka sieje tak potężnie zakłóceniami że telefon totalnie
    > głupieje i mu się wszystko w pamięci przestawia... :-)
    Skłaniam się ku temu.
    Mój nowy tablet GoClever M723g, jeśli go włączyć (uruchomić) jak już
    jest podłączony do ładowarki, to dostaje głupawki. Touchscreen działa
    jak chce, reaguje przyciskiem o 5cm od miejsca dotknięcia, sam się
    wyłącza (resetuje) itd. Jeśli najpierw włączyć, a potem podpiąć, to jest OK.
    Wraca temat "jak rozpoznać dobrą ładowarkę USB?" :)
    Chciałbym taką z dwoma USB-A-female, bo mój ww p..y (piękny, a co?)
    tablet na USB host OTG nie uciągnie najmniejszego głośniczka ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 7. Data: 2013-07-07 22:25:33
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Skłaniam się ku temu.
    > Mój nowy tablet GoClever M723g, jeśli go włączyć (uruchomić) jak już
    > jest podłączony do ładowarki, to dostaje głupawki. Touchscreen działa
    > jak chce,
    W każdym telefonie tak jest, jak ładowarka jest marnej klasy. Tylko że
    99% ludzi nie przywiązuje do tego wagi. poprostu w domu nie używa
    telefonu(zalet jego ekranu) tylko komputera, a po wyjściu z domu nie
    ładuje baterii :)

    ToMasz

  • 8. Data: 2013-07-08 00:18:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" 51d9cebd$0$1254$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    nie przywiązuje do tego wagi. poprostu w domu nie
    > używa telefonu(zalet jego ekranu) tylko komputera, a po wyjściu z domu nie ładuje

    Ja i w domu używam telefonu, i w samochodzie -- i wówczas zazwyczaj
    ładuję, ale nie stwierdzam żadnych problemów poza tym, że telefon
    jest uwiązany.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-07-08 20:54:17
    Od: DanW <m...@w...pl>

    > "ToMasz" 51d9cebd$0$1254$6...@n...neostrada.pl

    > Ja i w domu używam telefonu, i w samochodzie -- i wówczas zazwyczaj
    > ładuję, ale nie stwierdzam żadnych problemów poza tym, że telefon
    > jest uwiązany.

    Ja mam jedną ładowarkę, która została mi po noki e52. Jak podłączam SGS+
    to mam zablokowany ekran, podobnie reaguje LG znajomego, który nie
    wierzył, że tak się może dziać. Dobrze, że na fiński mi nie przełączyło
    :-) Pozdrawiam Dan.

  • 10. Data: 2013-07-08 23:40:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "DanW" krf1sj$hg4$...@s...aioe.org

> [...]
    > reaguje LG znajomego, który nie wierzył, że tak się
    > może dziać. Dobrze, że na fiński mi nie przełączyło :-) Pozdrawiam Dan.

    Ja ładuję z czego popadnie wszystko: ZENka, smartfon, tradycyjne telefony
    komórkowe (jeden, sprzed kilkunastu lat, ma nietypową dziurę -- reszta
    ma typowe) i zestaw słuchawkowy BT... BTW -- zestaw ostatnio przerywa...
    A z czego ładuję? -- też z czego popadnie: z telewizora Samsunga z USB,
    z chińskiej ładowarki samochodowej mającej gniazdo takie, jak gniazda USB,
    z masy ładowarek telefonicznych, z przedłużacza z gniazdami takimi, jak
    gniazda USB, z gniazdek USB notebooka, netbooka, blaszaka... Jeden przewód
    mam złożony z dwóch innych -- z przejściówki i z czegoś jeszcze...

    I nie mam żadnych problemów? Mam -- smartfon trzeba stale ładować. ;)
    stereofoniczny zestaw słuchawkowy co kilka godzin słuchania muzyki,
    tradycyjną komórkę raz na kilka miesięcy...

    Mam jeszcze zwykłe paluszki NiMH i ładowarkę (ponoć najwyższych lotów,
    jeśli chodzi o domowe urządzenia tego typu) oraz lustrzankę Canona,
    której akumulator ładują co dwa lata? :) Jeśli robię sporo zdjęć -- to
    co dwa lata, bo jeśli nie robię zbyt wiele, to chyba starczy na dłużej. ;)

    Netbook starcza na kilka godzin (zależnie od obciążenia) i zwykle używam go
    bez podłączenia do ściany a notebook ma zapas na parę (dwie, trzy...) minut.

    Stacje pogody zasilam różnie -- z akumulatorków i z ,,baterii''.
    Takoz z pilotami.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'