  • Data: 2011-05-20 12:15:01
    Temat: Re: chinskie akumulatory - "MASTER"
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello MZ,

    Friday, May 20, 2011, 11:51:22 AM, you wrote:

    > "Musisz sobie zadać jedno zaj*ście, ale to zaj*cie ważne pytanie: " <--
    > Chłopaki nie płaczą. No, może więcej niż jedno :)
    > Ile oszczędzisz pomiędzy chińskim noname a np Centrą? 50 zł, 100 zł? Czy
    > te chińskie noname mają jakąkolwiek homologację, dopuszczenie do
    > sprzedaży w UE czy Polsce? Ile kosztuje Cię taksówka w razie
    > nieodpalenia, ile kosztuje remont/leczenie jeśli taki chińczyk postanowi
    > zrobić "bum"?

    Kupiłem 4 lata temu Centrę. Nówkę sztukę. I już pierwszej zimy
    musiałem ją kilka razy doładowywać. Dwa lata temu padła całkiem.
    Oczywiście tuż po skończeniu gwaracji. Na jej miejsce wstawiłem jakieś
    azjatyckie badziewie ze znaczkiem Daewoo. Działa dwa lata bez
    doładowywania. Nie dość, że znacznie tańsze, to jeszcze po prostu
    działa.

    Wcześniej przez 8 lat miałem oryginalnego, koreańskiego Delkora.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl