  • Data: 2011-05-20 11:51:22
    Temat: Re: chinskie akumulatory - "MASTER"
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-20 11:36, Bucz pisze:
    > padl mi aku i potrzebuje zaaplikowac cos na krotka mete (2 lata)
    > chinczyki sa prawie 2 razy tansze od boscha i 1,5x od centry
    > wytrzyma to to 2 lata? (firma "master" 12v 120Ah)
    > ma ktos z nimi jakies doswiadczenie?

    "Musisz sobie zadać jedno zaj*ście, ale to zaj*cie ważne pytanie: " <--
    Chłopaki nie płaczą. No, może więcej niż jedno :)

    Ile oszczędzisz pomiędzy chińskim noname a np Centrą? 50 zł, 100 zł? Czy
    te chińskie noname mają jakąkolwiek homologację, dopuszczenie do
    sprzedaży w UE czy Polsce? Ile kosztuje Cię taksówka w razie
    nieodpalenia, ile kosztuje remont/leczenie jeśli taki chińczyk postanowi
    zrobić "bum"?

    No to już chyba wiesz.

    Budżetowe są Warty, IMHO (miałem Silver) lepsze niż Centry, niedrogie,
    pewne. IMHO nie warto oszczędzać równowartości max 20 litrów paliwa na aku.

    --
    MZ