  • Data: 2010-04-11 20:25:04
    Temat: Re: chcesz się ścigać ?
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4bc20abb$1@news.home.net.pl...

    > Ty chyba potrzebujesz, a przynajmniej sprawiasz takie wrażenie.
    > Zastanawiałeś się czasem jak dla osób niewtajemniczonych w Wasze magiczne
    > waśnie wyglądają te psychotyczne elaboraty nt. Adama którymi co jakiś
    > czas nas tu wszystkich raczysz? Obawiam się, że jedyną osobą, którą nimi
    > ośmieszasz jesteś Ty sam.

    A nie uważasz, że Ty dokładnie to samo robisz prowadząc ze mną dyskusję w
    takim stylu ?
    Niepodoba mi się Twój styl i Twój sposób odnoszenia się do grupowiczów, nie
    tylko do mnie, ale także i do innych.
    Krytykujesz mnie, krytykujesz innych, a nie zauważasz własnych wad. Kolego,
    chcesz naprawiać świat, zacznij od siebie.

    Co zaś się tyczy konfliku pomiędzy mną, a płaszczycem to spróbuj być
    obiektywny, bo napewno nie ja chcę tego konfliku i wielokrotnie prosiłem
    adama aby się uspokoił i przestał wcinać się w moje normalne wypowiedzi w
    sposób chamski i poniżający, a przy tym pisząc kłamstwa mające na celu
    zdyskredytowanie mojej osoby na grupach.
    Prześledź ostatnią dyskusję na grupie: pl.misc.budowanie w temacie
    "ogrzewanie co - grzejniki i rury PEX ??"
    Widzisz, adam jest nie tylko chamski, ale także i zawistny i zawzięty, a
    przy tym, nie potrafi się przyznać do błedów, których całą masę popełnia w
    swoim zacietrzewieniu.

    Jak myślisz, ile można pozwolić sobie na takie traktowanie ?
    Jaka byłaby Twoja reakcja, gdzybym zaczał teraz pisać kłamstwa na Twój temat
    i nazywać cię idiotą, debilem czy też imnnymi chamskimi przezwiskami ?