  • Data: 2010-04-11 23:08:30
    Temat: Re: chcesz się ścigać ?
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4bc231f0@news.home.net.pl...

    > Te cytaty dotyczą konkretnych wypowiedzi, a nie osób, nie widzisz
    > różnicy? Gdybyś polemizował z tym co pisze Adam, choćby i używając
    > obrazowych określeń, to nic bym nie napisał, ale Ty produkujesz kolejne
    > posty na temat jakichś brudów z jego życia prywatnego które gdzieś
    > wyszperałeś, co nie ma nic wspólnego z tematem grupy i ogólnie jest godne
    > pożałowania.

    Wiem, że to jest chamskie, ale dokładnie takimi metodami adam zwalcza swoich
    oponentów.
    Niestety polemizując z nim w sposób kulturalny i nie ubliżający cały czas
    odnosi się do moich wypowiedzi tak jak poniższe przykłady i do tego wcinając
    się w typowo techniczne dyskusje prowadzone na poziomie kulturalnym z innymi
    osobami.
    Postanowiłem więc walczyć z nim jego własną bronią, bo widzę, że tylko to na
    niego działa i potrafi doprowadzić do furii, po której adaś dostaje nauczkę,
    przechodzi mu i mam przez jakiś czas spokój.

    Dam Ci przykłady adasiwych wypowiedzi pod moim adresem:

    " Motyliński, jesteś pedałem? Skoro jesteś, to idx do Jacusia i się pobawcie
    laseczkami."

    "A Jacus Plumpi jest głupkiem, dlatego nie nalezy zwracać uwagi na to, co
    bredzi."

    "Jacusiu, jesteś głupkiem, dupkiem i melepetą."

    "Oboje piszecie, a nie wiecie oo czym. Klasyka. Jacusia to rozumiem, to
    typowy zakuwacz, który nie zastanawia się nad tym, co zakuwa, ale Ty?"

    "To, że nie widzisz różnicy, mnie nie dziwi. Jesteś durniem - umiesz
    bezmyslnie zakuć na blache i powtarzać."

    Tutaj wyjaśnienie. Dla adasia ktoś, kto posiada wiedzę jest "zakuwaczem"
    norm, przepisów oraz informacji i jest to określenie pogardliwe. Wg adasia
    "zakuwacz" nie potrafi używać rozumu, a myślenie jest zarezerwowane tylko
    dla adasia.

    > Nie opowiadam się po żadnej stronie, jeśli Adam zacznie generować podobne
    > utwory na Twój temat, to napiszę mu to samo.

    Czyli jednak Cię to obchodzi ?