  • Data: 2010-04-11 22:32:48
    Temat: Re: chcesz się ścigać ?
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    Plumpi wrote:

    > "Jak zwykle manipulujesz
    > próbując "udowodnić" swoje durne tezy."
    > "Brednie", "No nie, kolejny się zafiksował", "Nadal bredzisz"

    Te cytaty dotyczą konkretnych wypowiedzi, a nie osób, nie widzisz
    różnicy? Gdybyś polemizował z tym co pisze Adam, choćby i używając
    obrazowych określeń, to nic bym nie napisał, ale Ty produkujesz kolejne
    posty na temat jakichś brudów z jego życia prywatnego które gdzieś
    wyszperałeś, co nie ma nic wspólnego z tematem grupy i ogólnie jest godne
    pożałowania.

    > "Często rozmawiasz sam ze sobą przed lustrem?"

    To wygląda na odpowiedź na czyjeś epitety. Nie widzę w niej nic
    obraźliwego.

    > "... pogadankę z polucjantem" i
    > dalsze Twoje bezskuteczne próby "odwrócenia kota ogonem", kiedy zwrócono
    > Ci uwagę na brak szacunku

    Nie wyrywaj z kontekstu, przykład tego policjanta podałem jako wzór godny
    naśladowania.

    > Skoro nic Cię to nie obchodzi to nie wtrącaj się w ogóle i nie opowiadaj
    > się po którejkolwiek stronie. Skoro jednak się wtrącasz to nie pisz, że
    > Cię to nie obchodzi.

    Nie opowiadam się po żadnej stronie, jeśli Adam zacznie generować podobne
    utwory na Twój temat, to napiszę mu to samo.

    --
    cokolwiek