eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodychcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
  • X-Received: by 10.180.212.112 with SMTP id nj16mr305323wic.4.1379044920197; Thu, 12
    Sep 2013 21:02:00 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.
    tweaknews.nl!209.85.212.216.MISMATCH!gn7no10315221wib.1!news-out.google.com!v3n
    i99837wiv.1!nntp.google.com!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.ne
    t!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.n
    ews.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
    r-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
    <l0o0ts$tbd$1@news.icpnet.pl> <l0o282$v0n$1@news.icpnet.pl>
    <l0o3tm$3q0$4@dont-email.me> <l0o4cj$1ve$1@news.icpnet.pl>
    <l0p0qt$536$1@news.task.gda.pl> <l0p9md$hde$1@news.icpnet.pl>
    <7...@p...pl.invalid>
    <5230997e$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    Date: Fri, 13 Sep 2013 06:02:06 +0200
    Message-ID: <ghy0uvfn8z1.2fhn55iphbum$.dlg@40tude.net>
    Lines: 31
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1379044919 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1253 82.143.187.50:51099
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504338
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 11 Sep 2013 18:44:01 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F,
    >>>Nieprawda - jeśli silnik ma mieć sensowną sprawność - musisz używać
    >>>pary przegrzanej. Para nie może skraplać się w silniku, czyli
    >>>temperatura silnika musi być powyżej 100 stopni. Para ma się skraplać
    >>>dopiero w chłodnicy (jeśli przewidziany jest zamknięty obieg wody).
    >> Jak bedzie miala powyzej 100C czyli 373K, to sprawnosc Carnota bedzie
    >> kiepska, bo woda okazuje sie byc reaktywna na goraco i podgrzac jej w
    >> kotle tak znow bardzo nie mozna (choc tu maly silnik, to moze by sie
    >> dalo cos nierdzewnego).
    >> Lepiej miec uklad zamkniety, podcisnienie i rozprezac ponizej 100C.
    >
    > Możesz wskazać działająca instalację o sensownej mocy i sprawności?

    Belchatow, turoszow, a najblizej to chyba elektownia Opole.

    A tu masz Titanica
    http://www.encyclopedia-titanica.org/titanic-prime-m
    over~chapter-0~part-3.html
    Zobacz na cisnienie tubiny - w psia(bsolute)

    Zeszta jak pomyslec - chyba wiekszosc statkow takie miala, gotowanie
    slonej wody to nie jest przyjemne zajecie.

    http://www.elopole.pgegiek.pl/index.php/technika-i-t
    echnologia/urzadzenia-wytworcze/

    Gdzies nawet widzalem jak spada sprawnosc elektrocieplowni w zimie -
    bo trzeba ludziom cieplo dostarczyc, a wiec podniesc temperature
    koncowa.


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: