eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodychcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
  • Data: 2013-09-14 16:54:17
    Temat: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu sobota, 14 września 2013 14:07:45 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Thu, 12 Sep 2013 17:16:52 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    >
    > > Istotą tego, co pisał poprzednik nie jest technika ruszania i
    >
    > > umiejętności maszynisty. Jest nią to, że nie ma co zrobić z NADMIAREM
    >
    > > pary i NADMIAR jest nieregulowalny. Można go tylko wypuścić do
    >
    > > atmosfery. Lokomotywa jako napęd oczywiście ma możliwość regulacji
    >
    > > mocy. Kocioł jako źródło tego napędu ma straszliwą bezwładność
    >
    > > cieplną.
    >
    >
    >
    > No wlasnie - ma tez sporo wody, ktora akumuluje ten nadmiar mocy.
    >
    > A i moc pieca mozna regulowac.
    >
    >
    >
    >
    >
    > Rozpalka moze trwa dlugo (kolega chce zrobic taki co trwa krotko), ale
    >
    > parowozy jakos na stacji nie gwizdza, a ruszaja dosc zwawo.
    >
    >
    >
    > J.

    na parowozach pracowali zawodowcy. Potrafili w miarę dokładnie przewidzieć na ile
    przed startem dopakować do pieca. Parowozy nie ruszały z dokładnością do milisekund
    tylko do kilku minut. Powiedzenie ze przed wojną według rozkładu jazdy można było
    zegarki regulować nie świadczy że startowały z bardzo dużą dokładnością a że
    przyjeżdżały na miejsce o określonym czasie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: