  • Data: 2013-09-13 11:44:40
    Temat: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    Hello J.F.,

    >Co Ty opowiadasz? Elektrownie pracują na przegrzanej parze. A to, że
    >temperatura chłodnicy musi być niska, to akurat oczywiste ale Ty
    >sugerujesz obieg w całości na mokrej parze.

    Nie nie - ja sugeruje ze wymog suchej pary nie oznacza ze temperatura
    wylotowa z turbiny jest ponad 100C.
    Jest mniej, bo na wylocie jest podcisnienie.

    I to spore, bo te 0,0068 MPa abs. to 0.93 atm ponizej cisnienia
    atmosferycznego.

    Nawiasem mowiac - kolega chyba chce silnik tlokowy, tam chyba mozna by
    zejsc do mokrej.

    J.