eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodychcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    Date: Thu, 12 Sep 2013 17:39:55 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <l0sn7t$428$1@news.task.gda.pl>
    References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
    <l0o0ts$tbd$1@news.icpnet.pl> <l0o282$v0n$1@news.icpnet.pl>
    <l0o3tm$3q0$4@dont-email.me> <l0o4cj$1ve$1@news.icpnet.pl>
    <l0p0qt$536$1@news.task.gda.pl> <l0p9md$hde$1@news.icpnet.pl>
    <7...@p...pl.invalid>
    <l0piv5$t8b$1@news.icpnet.pl>
    <5230cff1$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <l0qt9m$nmt$1@speranza.aioe.org> <l0qvvj$mvq$1@news.icpnet.pl>
    <4...@g...com>
    <l0sl9v$un9$1@news.task.gda.pl>
    <9...@p...pl.invalid>
    NNTP-Posting-Host: pee166.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1379000381 4168 46.171.108.166 (12 Sep 2013 15:39:41 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Sep 2013 15:39:41 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504276
    [ ukryj nagłówki ]

    RoMan Mandziejewicz wrote:
    >> Lokomotywa ma możliwość regulacji mocy
    >
    > Istotą tego, co pisał poprzednik nie jest technika ruszania i
    > umiejętności maszynisty. Jest nią to, że nie ma co zrobić z NADMIAREM
    > pary i NADMIAR jest nieregulowalny. Można go tylko wypuścić do
    > atmosfery. Lokomotywa jako napęd oczywiście ma możliwość regulacji
    > mocy. Kocioł jako źródło tego napędu ma straszliwą bezwładność
    > cieplną.

    Sens jest taki że silniki parowe tłokowe są bez sensu...

    nie są praktycznie nigdzie stosowane, mają kłopotliwą konstrukcję i sa
    trudno regulowalne.

    Jesli sie gdzieś kożysta z pary jako żródła energii (elektrownie węglowe czy
    jądrowe czy inne) to silnikiem napędzanym para jest trubina parowa, mającą
    bardzo wysoką sprawność i pozwalająca na najlepsze wykożystanie całej
    energii zawartej w parze najpierw przegrzanej a potem już schłodzonej.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: