-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
Date: Thu, 12 Sep 2013 17:39:55 +0200
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 21
Message-ID: <l0sn7t$428$1@news.task.gda.pl>
References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
<l0o0ts$tbd$1@news.icpnet.pl> <l0o282$v0n$1@news.icpnet.pl>
<l0o3tm$3q0$4@dont-email.me> <l0o4cj$1ve$1@news.icpnet.pl>
<l0p0qt$536$1@news.task.gda.pl> <l0p9md$hde$1@news.icpnet.pl>
<7...@p...pl.invalid>
<l0piv5$t8b$1@news.icpnet.pl>
<5230cff1$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<l0qt9m$nmt$1@speranza.aioe.org> <l0qvvj$mvq$1@news.icpnet.pl>
<4...@g...com>
<l0sl9v$un9$1@news.task.gda.pl>
<9...@p...pl.invalid>
NNTP-Posting-Host: pee166.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1379000381 4168 46.171.108.166 (12 Sep 2013 15:39:41 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Sep 2013 15:39:41 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504276
[ ukryj nagłówki ]RoMan Mandziejewicz wrote:
>> Lokomotywa ma możliwość regulacji mocy
>
> Istotą tego, co pisał poprzednik nie jest technika ruszania i
> umiejętności maszynisty. Jest nią to, że nie ma co zrobić z NADMIAREM
> pary i NADMIAR jest nieregulowalny. Można go tylko wypuścić do
> atmosfery. Lokomotywa jako napęd oczywiście ma możliwość regulacji
> mocy. Kocioł jako źródło tego napędu ma straszliwą bezwładność
> cieplną.
Sens jest taki że silniki parowe tłokowe są bez sensu...
nie są praktycznie nigdzie stosowane, mają kłopotliwą konstrukcję i sa
trudno regulowalne.
Jesli sie gdzieś kożysta z pary jako żródła energii (elektrownie węglowe czy
jądrowe czy inne) to silnikiem napędzanym para jest trubina parowa, mającą
bardzo wysoką sprawność i pozwalająca na najlepsze wykożystanie całej
energii zawartej w parze najpierw przegrzanej a potem już schłodzonej.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.09.13 19:15 RoMan Mandziejewicz
- 12.09.13 20:46 Big Jack
- 12.09.13 20:55 bartekltg
- 12.09.13 21:04 bartekltg
- 12.09.13 21:13 bartekltg
- 12.09.13 21:44 RadoslawF
- 12.09.13 21:52 RadoslawF
- 12.09.13 22:01 Maciek
- 12.09.13 22:33 RadoslawF
- 12.09.13 23:05 Andrzej Lawa
- 13.09.13 06:02 J.F.
- 13.09.13 09:38 RoMan Mandziejewicz
- 13.09.13 11:44 J.F
- 13.09.13 12:02 RoMan Mandziejewicz
- 13.09.13 13:19 X-Man
Najnowsze wątki z tej grupy
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
Najnowsze wątki
- 2024-12-02 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-02 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-02 Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- 2024-12-02 Usiłowanie zabójstwa
- 2024-12-01 Rambo 2024. Co z radio-stopem
- 2024-12-01 Pijani kierowcy
- 2024-12-01 "Chciałem zamówić kurs tym"
- 2024-11-30 Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- 2024-11-30 Łódź => Technical Artist <=
- 2024-11-30 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-30 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- 2024-11-30 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-30 Zielona Góra => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-30 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-30 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=